Nový Ford Mustang GT se tak stane nejen nejrychlejším sériově postaveným Mustagnem, ale také bude rychlejší než například Porsche 911 Carrera.
Pod kapotou vozu je umístěn přepracovaný 5 litrový motor V8 o celkovém výkonu 460 koní, což je o 25 více, než měl v předchozí konfiguraci. S vyšším výkonem vzrostl i kroutící moment, ovšem překvapivě se snížila spotřeba - alespoň podle slov výrobce.
Psali jsme
Velkou novinkou se stala 10-stupňová automatická převodovka, která řadí mnohem rychleji a přesněji než starší typ. Kromě ní se také nový Mustang GT může pochlubit i zcela novým jízdním režimem "Drag-Strip mode", díky kterému dokáže vůz využít maximální akceleraci při závodech ve sprintu.Kombinací těchto dvou novinek pak dokáže vůz pokořit rychlost 100 km/h pod 4 vteřiny.
Největší ztráta času během závodech ve sprintu nastává prábě během řazení, jak řekl Calr Widmann, šéf inženýr Mustangu. V režimu Drag-Strip mode však vůz neustále využívá maximální točivý moment a výkon dokonce i během řazení, za což může právě nová převodovka.
Ochuzeni však nebudou ani zájemci o menší 2.3 litrový čtyřválec EcoBoost, který byl pro novou modelovou řadu také upraven. Jeho výkon tak činí 310 koní a pokud si vůz objednáte vybavený "Performance Package", pak také dostanete 10 stupňový automat, "Drag-Strip" mód a stovku pokoříte pod 5 vteřin.
Nový Ford Mustang 2018 by se měl dostat k prodejcům (minimálně v USA) během tohoto podzimu. Ceníky a konfigurátory ba však měly být dostupné ještě před koncem tohoto měsíce.