Automobilka Ford si podle všeho nechala patentovat praktický nosič dvou jízdních kol, který bude zabudován v nárazníku vašeho vozu. Na snímcích z patentového úřadu je tímto nosičem vybaven dokonce i sportovní Ford Mustang
Automobilový průmysl poslední dobou přinesl řadu nových řešení, která jsou skutečně praktická, originální a hlavně funkční. Svou troškou do mlýna se však nyní rozhodl přispět i Ford, který si nechal patentovat speciální držák na dvě jízdní kola, s jehož montáží se už nikdy nebudete muset namáhat.
Podle 4 snímků tohoto patentu by totiž nosič na jízdní kola měl být zabudován přímo v karoserii vozu, přičemž kdyby se nepoužíval, nebyl by vůbec vidět. Nosič má totiž podobu dvou teleskopických trubek, které mohou být většinu času ukryty v zavazadelníku a nebudou rušivým elementem na voze. V případě potřeby však teleskopické tyče vytáhnete a získáte tak praktický prostor k převozu dvou jízdních kol.
Ačkoliv je na dokumentaci k patentu, který byl podán 6. června, vyobrazen sportovní Ford Mustang, je mnohem pravděpodobnější, že tyto nosiče budeme potkávat na větších rodinných vozech typu MPV či SUV.
Zatím však není jisté, zda se tento systém na trh vůbec dostane. Pokud se tak ale stane bezpochyby se bude jednat o zajímavý prvek příplatkové výbavy. Potencionální zákazníky v ČR však nejspíš bude trápit nutnost mít viditelnou RZ. To ale předbíháme dobu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?