Jak lépe informovat zákazníky o nové mobilní aplikaci Škoda Connect, než vtipnou reklamou? A přesně takovou reklamu si připravila automobilka Škoda Auto pro své zákazníky v anglicky mluvících zemích.
Prodejce automobilů značky Škoda vždy přivítal herce (zákazníka) v autosalonu a začal jim představovat novou Škodu Kodiaq. Jakmile se dostal k možnostem konektivity, vyhrnul si rukáv a ukázal malou obrazovku na svém předloktí. Samozřejmě se jedná jen o telefon, který byl na jeho ruce perfektně zamaskován.
Reakce herců jsou perfektní, celá anglicky mluvená reklama má však malý háček - pokud se pečlivě podíváte na display telefonu, uvidíte, že vůz se nachází v obci Solnice, nedaleko Kvasin. Jinak by však reklama se skrytou kamerou byla dokonalá.
Cílem reklamy je však zajímavým způsobem upozornit na novou aplikaci Škoda Connect, díky které máte neustály přehled o svém voze. V telefonu si tak snadno zjistíte, kde se váš vůz právě nachází, zda jste ho zamkli, kolik paliva zbývá v nádrži, atd.. Mimo to však aplikace disponuje i funkcí "Honk&Flash", kdy vám vůz zatroubením a rozsvícením světel pomůže najít ho na přeplněném parkovišti.