BMW X6 Hamann - raketa na kolesách

Miloslav Mihalik, 8. března 2009, 14:23 Google+

BMW začalo vyrábať svoj model X6 len nedávno. Tento veľmi kontroverzný model vzbudil veľa kritiky ale aj pochopenia. Čo si žiada trh, to sa predsa vyrába. A tak tu máme kríženca SUV s coupe. Čo sa ale stane, ak sa skríži ešte so športovým úpravcom Hamann? Tu je výsledok.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
X6

X6 | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

BMW ponúka pre model X6 2 benzínové a 2 naftové agregáty. Na výber tak máte 3,0l benzín s 2 turbami, 4,4l osemvalec a 3,0l „nafťáka“ buď s jedným alebo 2 turbami a rôznymi inými úpravami.

Úpravca Hamann si zobral do parády výhradne „oturbené“ motory. Takže tu máme úpravy 3,0l v benzíne aj nafte.

Pri 3,0l benzíne dokázal vyšpičkovať výkon až na 360k a krútiaci moment na 540Nm, čo sú hodnoty lepšie o skoro 60k a 140Nm oproti sérii. Klasického 3,0l „nafťáka“ s jedným turbom upravil na výkon 265k a 600Nm. Zaujímavejšia je ale verzia s 2 turbami, označovaná ako 35d, ktorej výkon posunul až k hranici 320k a krútiaci moment bude tlačiť na kľukovú hriadeľ hodnotou 660Nm, čo nám dáva slušný základ na výmenu za váš traktor.

Exteriér tiež neostal bezo zmeny. X6 dostane nový bodykit s upravenými nárazníkmi a prahmi. Predný nárazník má zväčšený nasávací otvor a tiež novinku v podobe Led-diód pre denné svietenie. Zadná časť vozidla bude upravená hlavne zadným krídlom, ktoré si môže zákazník vybrať z 2 verzii, buď malého alebo veľkého prítlačného krídla. Ak máte záujem, môžete si tiež priplatiť za prednú karbónovú kapotu.

Kolesá tiež neostanú na aute sériové, na výber máte zo širokej škály až k rozmeru 23 palcov. Disky budú obuté do pneumatík o rozmerov 315/25R23. Samozrejmosťou je aj zníženie auta a to o rovných 40mm.

Interiér už nedostal toľko zmien. Je tu navyše niekoľko prvkov z hliníka, volant s logom Hamann alebo športové pedále. Cena zatiaľ nebola stanovená a tak nám zatiaľ ostáva len obdivovať obrázky a uvažovať nad zmyslom tohto auta.

Vytisknout

Diskuze: BMW X6 Hamann - raketa na kolesách

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Exige S

Lotus Exige S - facelift s 20k navrch

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud