Rozmazlete v zimě sebe i své auto

Irena Ševelová, 11. listopadu 2007, 21:17 Google+

Zimní období je nepříjemné pro všechny řidiče. Existují ale možnosti, jak si zimu v autě zpříjemnit. Pravda, něco to hřejivé teplo stojí…

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Leon

Leon | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Vyhřívané sedačky
Jednou z nejoblíbenějších možností, jak si zpříjemnit zimní ráno v autě, je pořízení vyhřívaných sedadel. Dnes patří k nadstandardní výbavě každého moderního vozidla. Bohužel zabudovat topné tělíska do sedadel dodatečně, je téměř nemožné, takže na to myslete především při koupi nového vozu. Luxusní značky nabízí i možnost vytápění zadních sedadel. Takové vyhřívané sedadlo ve voze navýší jeho cenu o 10 tisíc korun českých.

Vyhřívaný volant
S vyhřívaným volantem jsme se mohli donedávna setkat jen u luxusních vozů. Nyní jej už nabízí i Opel a to i v kategorii nejmenších vozů. Za vyhřívaný volant společně se sedačkami zaplatíte například 8-11 tisíc v novém Opelu Corsa.

Vyhřívaní skla
Vyhřívané sklo nabízí běžně už několik značek automobilů. Patří například i k základní výbavě Škody Superb. Jemné drátky se postarají o rozpuštění námrazy na čelním skle. Doporučuji však nejdřív auto vyzkoušet, jestli vám toto vůbec vyhovuje. Řidiči s citlivým zrakem mají problém zaostřit!

Nadstandardní vytápění
Nikomu se asi nechce čekat, až se celé vozidlo vytopí. Alternativou řešení rychlého vytápění je – nezávislé topení. Občas ho automobilky nabízí přímo v autě, ale mnohem obvyklejší je dodatečná montáž. Ovladačem si snadno nastavíte teplotu a čas, kdy má být auto vyhřáté Takové nezávislé topení vás přijde například v Octavii na 23 tisíc, v Peugeotu se vejdete do 20 tisíc. Obrovské rozdíly nastanou v momentě, kdy si necháte topení nainstalovat dodatečně. Ceny za dodatečnou montáž se pohybují kolem 80 až 100 tisíc.

Vytisknout

Diskuze: Rozmazlete v zimě sebe i své auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Pro_cee'd

Jak neusnout za volantem?

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud