Tisícihlavé stádo v Bentleji? Proč ne!

Marek Litzman, 18. října 2007, 08:38 Google+

Bentley možná chystá zanedlouho překvapení. Bude jím značně posílená motorizace pod kapotou. Jaká?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Arnage Limousine

Arnage Limousine | foto: Bentley Motors

Sdílejte článek

Vozy Bentley opravdu nepatří k tomu slabšímu co se dá na silnicích potkat. Jejich motory se jen velmi nerady dostávají pod hodnotu pěti set koní, čemuž se v případě jejich přeplňovaných dvouvidlicových dvanáctiválců či vidlicových osmiválců nelze příliš divit.

I přesto zde však pravděpodobně chybí nějaká třešnička na dortu. Tou se má stát Bentley Arnage se šestnáctiválcem pod kapotou. Vzhledem k tomu, že Bentley je součástí portfolia Volkswagenu, není divu, že sáhl do studnice koncernu a šestnáctiválec si vypůjčil od bratrské značky.

Ano, opravdu jde o čtyřikrát přeplňovaný osmilitrový dvouvidlicový šestnáctiválec (W16 8L) původně ze samotného Bugatti Veyron.

Do luxusní limuzíny by se tak mělo nastěhovat neskutečných 1001 koňských sil. V současné době je nejsilnější Arnage vybaven přeplňovaným osmiválcem o výkonu 500 koní a točivém momentu 1000 Nm. S motorem z Veyronu by to bylo zase o něčem jiném.

Dle informací Autocaru takový prototyp již jezdí. Co je ale zajímavé, veškerý výkon je přenášen výhradně na zadní nápravu.

Nová generace Arnage přijde až v roce 2010, Bentley se tak snaží trochu pomoci prodejům. Šestnáctiválec by tak byl sice šokujícím, ale přesto i trochu logickým krokem.

Vytisknout

Diskuze: Tisícihlavé stádo v Bentleji? Proč ne!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Bodový systém

Víte, kolik máte už trestných bodů?

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud