Nově nabízený motor o výkonu 120 kW srazil cenu Amaroka na 860 tisíc. Nebude ale slabý?

-jka / AutoRoad.cz, 21. října 2017, 16:14 Google+

Volkswagen nyní nabízí na českém trhu všechny verze modelové řady Amarok. Zákazníci si tak mohou objednávat také vstupní verzi třílitrového šestiválce TDI o výkonu 120 kW. Amarok Trendline s tímto motorem lze pořídit za 863 983 Kč s DPH. K dispozici jsou rovněž speciální edice Aventura a Canyon, jejichž řady rozšíří v prvním čtvrtletí 2018 neméně exkluzivní Dark Label.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Amarok

Volkswagen Amarok | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

„Suverénní Volkswagen Amarok vstupuje do roku 2018 v plné síle,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. „Jedinečný pick-up ve svém segmentu, poháněný šestiválcovým turbodieselem, lze nyní pořídit ještě výhodněji díky nové vstupní verzi Trendline s výkonem 120 kW, která je svou mimořádnou robustností předurčena zejména pro nekompromisní pracovní nasazení. Zákazníci mají i nadále na výběr také lifestylově orientované speciální modely Aventura a Canyon, k nimž v prvním čtvrtletí přibude navíc Dark Label, který měl výstavní premiéru v září na IAA ve Frankfurtu.“

Vstupní verze modelové řady Volkswagen Amarok je poháněna nejnovější generací motoru V6 3.0 TDI, který je v tomto případě vyladěn na nejvyšší výkon 120 kW (163 k). Maximální točivý moment 450 N.m je k dispozici od pouhých 1250 otáček za minutu. Točivý moment přenáší výhradně šestistupňová manuální převodovka. Zákazníci budou mít na výběr nejen pohon zadních kol, ale také připojitelný pohon všech kol 4MOTION. Amarok Trendline si tak poradí i s nejnáročnějšími pracovními úkoly mimo zpevněné cesty. Spotřebu paliva snižuje soubor opatření pro ještě hospodárnější jízdu s označením BlueMotion Technology, který zahrnuje systém start-stop, rekuperaci kinetické energie při brzdění vozu a pneumatiky s optimalizovaným valivým odporem.

img-responsive

Volkswagen Amarok | foto: Volkswagen

Nový Volkswagen Amarok je nyní nabízen se třemi výkonovými variantami motoru V6 TDI 3,0 litru: 120 kW (163 k), 150 kW (204 k) a 165 kW (224 k). Funkce krátkodobého zvýšení plnicího tlaku zvyšuje výkon motoru V6 TDI/165 kW v závislosti na jízdní situaci o dalších 15 kW (20 k). Všechny výkonové stupně splňují emisní normu EU6.

Amarok s délkou 5,25 metru a šířkou 2,23 metru včetně vnějších zpětných zrcátek splňuje vše, co zákazníci očekávají od klasického pick-upu. Ve čtyřdveřové kabině nalezne pohodlí až pět osob a za kabinou se nachází otevřená ložná plocha 2,52 m2, na níž lze naložit europaletu napříč. V závislosti na variantě přesahuje užitečná hmotnost hranici jedné tuny. Některé varianty šestiválcového pick-upu si poradí i s přívěsem o hmotnosti až 3,5 tuny.

img-responsive

Volkswagen Amarok | foto: Volkswagen

Cena nové verze Amarok Trendline na českém trhu byla stanovena na 714 035 Kč bez DPH (863 983 Kč s DPH). Nový motor V6 TDI o výkonu 120 kW je k dispozici také pro výbavovou linii Comfortline za 752 344 Kč bez DPH (910 336 Kč s DPH). 

img-responsive

Volkswagen Amarok | foto: Volkswagen

V prvním čtvrtletí roku 2018 rozšíří nabídku limitovaná speciální edice Amarok Dark Label, vycházející z výbavové linie Amarok Comfortline. Dark Label s individualizovaným exteriérem a interiérem osloví individualisty zaměřené na design, kteří nechtějí postrádat výhody skutečného terénního vozidla. Stylově vytříbený vzhled umocňují tmavé doplňky, mezi něž patří mimo jiné černé ochranné rámy v oblasti prahů, matně černý stylový rám nad ložnou plochou za kabinou, lakované chromované lišty na masce chladiče a 18“ kola „Rawson“ z lehké slitiny. Amarok Dark Label bude k dispozici s motory V6 TDI o výkonu 120 kW nebo 150 kW.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Nově nabízený motor o výkonu 120 kW srazil cenu Amaroka na 860 tisíc. Nebude ale slabý?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Původní Ford Mustang Bullitt

Všechny novinky Detroitu zastínil zrezivělý a omlácený Mustang. Má však cenu 83 milionů

Isetta

Věřili byste tomu, že tahle malá Isetta zachránila dnes prémiovému BMW krk?

Subaru XV 2018

První jízda: Nové Subaru XV není jen vysoká Impreza. V offroadu zvládne víc, než si troufnete!

USSV Rhino GX Executive

Rhino GX Executive: Obrněnec na běžné silnice. Největší překvapení ale čeká v interiéru

Tatra JK 2500

Jediný svého druhu? Tatra JK 2500 je nejkrásnější vůz, který česká automobilka nevyrobila

Ilustrační fotografie

Zamrzlé či zaseknuté zámky u auta? Nové řešení

reklama
reklama

Doporučujeme

Registrační značka, ilustrační foto

Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Karosa NO 80 vedla dvojí život. Ráno a večer přepravovala lidi, přes poledne náklad

  2. Techniku za miliony oklamal pomerančem, cestování má teď mnohem příjemnější

  3. Z vysněného auta se stala noční můra: Chtěla jen pár oprav, místo toho dostala hromada šrotu

  4. Nevíte co se starým náklaďákem? Šikovný kutil si z něj postavil dům na kolech, včetně garáže

  5. Testovací jezdec Bugatti měl děsivou nehodu. Vysvětluje, co se stalo v rychlosti 400 km/h

  6. Jediný svého druhu? Tatra JK 2500 je nejkrásnější vůz, který česká automobilka nevyrobila

reklama

Zprávy odjinud