DISKUZE K ČLÁNKU Jak se týmům rozšířil prostor pro programování ECU a nových pohonných jednotek?
Softwarový analytik FIA Olivier Hulot má na starosti kontrolu softwaru standardizovaných řídicích jednotek (ECU). Co se v jejich oblasti v roce 2014 s novými pohonnými jednotkami změnilo?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak se týmům rozšířil prostor pro programování ECU a nových pohonných jednotek?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000733
(Hlasovalo 9 lidí)
26.04.2014 12:32
Kdyby b.... kvetla tak jsi jak rajská zahrada… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
14:27 25.04.2014 194.160.178.XXXTo je všetko pekné,... ...že nič zložitejšieho tu ešte nebolo, lebo o to vôbec v F1 a ani v inom závodnom športe nejde a ja sa čudujem, že SW k šasi je uzamknutý, keď naopak FIA navrhla, aby mohol byť podvozok riadený riadiacim SW hlavnej riadiacej jednotky, ako aktívny, čo je protirečenie toho, čo je dnes a to iste vyčerpá potenciál hlavnej riadiacej jednotky, že konečne padne na hubu a FIA si povie : K** "Aký sme géniovia!", dokázali sme naplno využiť potenciál hlavnej riadiacej jednotky.
Příspěvek byl redakčně upraven. -
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 09.06.2024
GP Kanady 70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuitdní | hod | min | sek