DISKUZE K ČLÁNKU Jak se týmům rozšířil prostor pro programování ECU a nových pohonných jednotek?

Softwarový analytik FIA Olivier Hulot má na starosti kontrolu softwaru standardizovaných řídicích jednotek (ECU). Co se v jejich oblasti v roce 2014 s novými pohonnými jednotkami změnilo?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak se týmům rozšířil prostor pro programování ECU a nových pohonných jednotek?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 26.04.2014 20:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000733 (Hlasovalo 9 lidí) 26.04.2014 12:32
Kdyby b.... kvetla tak jsi jak rajská zahrada… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    To je všetko pekné,... ...že nič zložitejšieho tu ešte nebolo, lebo o to vôbec v F1 a ani v inom závodnom športe nejde a ja sa čudujem, že SW k šasi je uzamknutý, keď naopak FIA navrhla, aby mohol byť podvozok riadený riadiacim SW hlavnej riadiacej jednotky, ako aktívny, čo je protirečenie toho, čo je dnes a to iste vyčerpá potenciál hlavnej riadiacej jednotky, že konečne padne na hubu a FIA si povie : K** "Aký sme géniovia!", dokázali sme naplno využiť potenciál hlavnej riadiacej jednotky. 11
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 7 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama