DISKUZE K ČLÁNKU Vylepšení McLarenu MP4-28 v Maďarsku: Co stálo za pokrokem?

McLaren v Maďarsku dosáhl dalšího, letos možná vůbec prvního skutečného zlepšení ve své rychlosti. Které nové díly pomohly oběma vozům MP4-28 dostat se na body?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vylepšení McLarenu MP4-28 v Maďarsku: Co stálo za pokrokem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 08.08.2013 15:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 8 lidí) 05.08.2013 21:48
Vidíš, a já bych řekl, že se jednalo o první… »
» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 05.08.2013 18:31
Petr: Diky, paradny clanok/rozbor!01 01 01»
» erdedy (Hlasovalo 7 lidí) 05.08.2013 22:16
Bando jedna...12 Ale nie, len som reagoval … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tim

    213.226.215.XXX
    díky moc super článek

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Dôležité je pochopiť príčiny,... ...ktoré si technici Mclarenu dostatočne uvedomili a ako je vidieť navrhli nové návrhy úprav aerodynaiky tak, aby spĺňali všetky atribúty tratí, ktoré budú v tejto sezóne nasledovať a aby to vylepšilo aspoň sčasti návrh pôvodného, nie pre túto sezónu moc dobre navrhnutého auta. 11

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.121.XXX
    Petr: Diky, paradny clanok/rozbor!01 01 01

    Ostatny - kurna chlapi, kde ste?12
    Prednedavnom tu boli poziadavky na analyzu McLarenu, tak je tu 01 a Vy nikde... No nic, asi dovolenky...(?)03

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      37.48.34.XXX
      Ahoj.Článek super, ale obávám se,že o žádné zlepšení rychlosti MCL nejde.Jedno auto nachytalo 53 sekund a druhý celý kolo.Co ale považuju za důležitý je strašný chování jejich auta v rychlejších sektorech.Průjezd zatáčkou neposedný až nebezpečný a z důvodu malé rychlosti ztráta adheze na výjezdu, takže celkově dost slabota.
      A jestli se Button těší do Spa, tak tady jsou časy z kvaldy Madarošringu ve druhym sektoru,který považuju za typ klasického okruhu s pasáží pro přítlak:

      But-29,079
      Per-28,945

      Gro -28,299
      Vet -28,341
      Ham- 28,600

      Tak nevím jestli to bude ve Spa na bednu? Spíš tonoucí se stébla chytá.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        Vidíš, a já bych řekl, že se jednalo o první skutečné zlepšení v sezóně, byť to McLaren už po Bahrajnu tvrdil několikrát (Barcelona, Montreal atd.). Díly konečně fungovaly, korelace byla lepší.

        Nejdůležitější je ale zpětná vazba pilotů - tentokrát přítlak cítili, akorát toho v pátek hodně testovali a nestihli auto dobře vyvážit. Přesto zajeli v závodě nejdelší stinty, a to McLaren nepatří k nejšetrnějším (což limitovalo jejich rychlost, při třízastávkové strategii by teoreticky byli na závod rychlejší, ale uvízli by v provozu, nepředjeli by).

        A nezapomínej, že Hungaroring McLarenu neseděl, brnkal na slabiny MP4-28.
        U sektorů nemůžeš vybírat jen jeden sektor, obvykle se něco obětuje ve prospěch jiného sektoru tak, abys dosáhl s daným balíkem nejrychlejší čas na kolo. Pérez byl například v prvním jen o 0,15 s pomalejší než Vettel. Navíc Button těsně nepostoupil do Q3, kde byli nejlepší podmínky, takže to není úplně ideální srovnávat s top týmy.

        Já jsem tam zkrátka vnímal zřetelný posun kupředu a myslím, že v Belgii na tom budou ještě o něco lépe. Pódiu nevěřím, ale mělo by to být lepší než v Maďarsku.

        + 8 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.190.61.XXX
          Však Button spa minulej rok s přehledem vyhrál, jak kvaldu, tak závod. Hamilton se pak rozčiloval na twitteru04

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          37.48.37.XXX
          Samozřejmě jsem to myslel tak,že druhý sektor nejmín připomíná městský okruh a v něm byl MCL dost špatnej.

          Ber to ale jako můj čistě subjektivní názor,že auto se chová "nějak" divně.Je to jistě tím,že RB a Lotus má ted nejlepší průjezd středně rychlou a rychlou zatáčkou,nesrovnatelné s konkurencí.

          Máš ale pravdu v tom,že jestli přítlak mají a pouze nestihli auto nastavit, je to důvod divného chování auta a budou v Belgii opravdu nebezpeční.Jsem sám zvědav.






          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.121.XXX
        Bando jedna...12
        Ale nie, len som reagoval - tusim Nasir (?) prosil o clanok o "prusere McL". Ale ten je asi fakt prec, nevidel som ho tu uz aj tyzden...(?)
        Inak - ako som uz niekde pisal - GRO dal pekne "papat" bykovi! 03 Skoda, ze toho MAS a BUT nedal "beztrestne"... Ten trest je vahne o p... Skoda, mohol podla mna aj vyhrat. 04 siel jak strela...!03 podla komunikacie Vettela s PitWall-om boli z neho poriadne dokakany...03

        + 7 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Čau hejtmane, jeden bandita je tady (ale ne na dlouho, dovča ještě bude).
          Tvůj příspěvek mě (opět) pobavil po týdnu. 03 Myslím, že Kimi dal taky "papat býkovi", ale kdyby vařil i Grosjean, mohla to výživnější porce. 03

          Jinak oba články o vývoji Ferka a McL jsou super, díky redakci za ně.

          A článek o "McL průseru" chtěl někdo jiný, jenom jsem ho podpořil. Já jsem navrhoval srovnání vývoje RB s Ferrari a Lotusem. A je to v podstatě tady, když si to projdeš všechno... 03

          + 7 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.91.4.XXX
            11
            Ja zijem v tom, ze nebyt "brzdy" Vettela (potom Massu), tak spanila jazda Medveda by bol bohapusty pokus o "zachranu"...03
            Kimi tiez super, skoda tej kvaldy.01

            A tie analyzy - to je fakt parada, toto tazko clovek najde na inych (zrozumitelnych) weboch.01

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Neon

    83.208.243.XXX
    01
    Jednice. Dekujeme

    + 14 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama