Ford přiznává technické problémy motorů prvních Focusů RS

-dk, 12. prosince 2017, 06:38 Aktualizováno 12.12.2017, 23:07 Google+

Automobilka Ford se nestaví zády k poruchovosti motorů 2.3 EcoBoost svého nejvýkonnějšího hatchbacku řady Focus. U některých agregátů z počátku výroby současné generace došlo k úniku chladící kapaliny a modrý ovál proto sjednal nápravu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ford Focus

Ford Focus | foto: Ford

Sdílejte článek

Focus RS přišel na trh v roce 2015 a zákazníkům sliboval výkony blízké rallyovým speciálům. V poslední době se ale majitelům některých vozů z počátku výroby začaly objevovat vrásky na čele. Ve vyjádření pro časopis Autocar Ford připustil, že agregát o objemu 2.3 l může spalovat i chladicí kapalinu. Problémy se týkají některých aut z počátku výroby Focusu RS a vozů s najetými cca 10000 km.

Problém se projevuje bílým dýmem z výfuku, vznikajícím zejména při chodu studeného motoru. Na dotaz, zda Ford připravuje svolávací akci odpověděl mluvčí automobilky, že pracuje na opravě pro všechny majitele. Vyřešení problému bude mít vliv i na majitele automobilů, které by problémem již neměly být postiženy.              

img-responsive

Ford Focus | foto: Ford

Ford prozatím vyměnil několik motorů za ty, které jsou již stavěny dle poslední specifikace a mají plnou záruku. Modrý ovál k akci ještě oficiální stanovisko nevydal, ale problémy s těsněním pod hlavou prozradili majitelé vozů. Potíže s chladicí kapalinou zřejmě souvisejí s blokem motoru a ne s těsněním pod hlavou. Majitelé mustangů ale tyto potíže neznají, jelikož jejich blok a hlava jsou z odlišné slitiny hliníku.

Vytisknout

Diskuze: Ford přiznává technické problémy motorů prvních Focusů RS

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

reklama

Doporučujeme

Nejostřejší Škoda Fabia nové generace oslavuje závodní úspěchy Fabie R5 ve světě rally

Ostrá Škoda Fabia nové generace! Jaká je?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud