Výrazná inspirace po stránce designu je viditelná zejména na přídi vozu. Za tento krok Lexus můžeme jen pochválit, protože jak jsme měli možnost během testu modelu NX zažít, tento design se lidem líbí a poutá pohledy kolemjdoucích i ostatních řidičů.
Aktualizováno
Základním motorem prozatím bude 3,5 litrový vidlicový šestiválec s výkonem 224 kW (300 koní). Ten bude spolupracovat s novou osmistupňovou automatickou převodovkou. Další verzí v nabídce bude 450h, tedy kombinace vidlicového šestiválce o objemu 3,5 litru s elektromotorem. Kombinovaně by měl být výkon zhruba 224 kW.
Poprvé v historii dostává RX adaptivní odpružení, které bude monitorovat otřesy a nárazy a ty bude aktivně tlumit tak, aby byl zajištěn co nejvyšší komfort. Zároveň bude potlačovat naklánění karoserie v zatáčkách a zvyšovat celkovou stabilitu vozu.