DISKUZE K ČLÁNKU Nejvyšší rychlosti: Bottas za zatáčkou 130R přes 313 km/h, Ferrari s minimálním odstupem

SUZUKA - NEJVYŠŠÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Nejrychleji jel za zatáčkou 130R Valtteri Bottas s Mercedesem - 312,2 km/h. Kimi Räikkönen s Ferrari na něj na tzv. "speed trapu" ztrácel jen 0,4 km/h.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejvyšší rychlosti: Bottas za zatáčkou 130R přes 313 km/h, Ferrari s minimálním odstupem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 11.10.2017 11:47 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Mel bych dotaz jeste k Malajsii
    [odkaz na stránku]
    Co naznacuje rychlost, kterou meli oba McL v zatacce c.10? To se v 2. sektoru na rovince mezi 8.a 9. zatackou nejelo rychleji, ze se bere jak max. rychlost v zatacce 10?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jede se tam rychleji, ale FIA takto rozdělila okruh na sektory a maximální rychlosti měří kromě speed trapu jen na jejich pomezí, nikoliv na všech rovinkách.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        178.255.168.XXX
        Diky za info.
        Jeste bych se vratil k prvni casti dotazu, co naznacuje ta vysoka rychlost McL v zatacce 10?
        A druhy dotaz, co zase zmastili ty Hondaci na tom motoru, ze ho zase museli menit pred zavodem 20

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Rychlost v zatáčce č. 10 - mají dobré šasi - mechanicky i aerodynamicky.
          Honda dlouhodobě mastí spolehlivost, stále nešlo o specifikaci 4, ale jen 3.7. Po pátečních trénincích zjistili únik hydrauliky, porušili večerku (druhou z letošních dvou možných).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Tak ten unik neni tak hrozny, sice vysledek stejne spatny, ale z hlediska spolehlivosti jednotky OK.
            Jinak kdyz se porovnaji hodnoty rychlosti McL s ostatnimi spickovymi stajemi, tak nevim co si myslet treba o casech RB, u ktereho se mluvi dlouhodobe o spickovem sasi na konci sezony. Ten v teto zatacce jede o neco nize, ale na rovinkach zase o neco rachleji. To si lze vylozit rovnez tak, ze McL jede s vetsim pritlakem, coz ho pak limituje na rovinkach.
            No jsem zvedav na porovnani v pristim roce, kdy jsem zvedav na tyto hodnoty z tohoto okruhu, kam se budou hybat.
            Loni jeli McL v Malajsii, coz ukazuje na JINE, jinak nastavene auto:
            Ala rychlosti sektor 1,2,3 - 298,147,282
            Button rychlosti sektor 1,2,3 - 301, 149, 285
            VER rychlosti sektor 1,2,3 - 299, 151, 287
            Rici rychlosti sektor 1,2,3 - 298, 150, 288
            McL oproti treba RB v sectoru 1 cca 2x zpomalily a v sektoru 2 cca 2x zrychlily. Ja tam proste vidim vetsi pritlak, coz pak znamena na rovince vetsi odpor a nizsi rychlosti. Je otazka , jestli to nastveni ktere el McL v Malajsii, tzn. vetsi pritlak, je vyhodny na vysledny cas. obava, se ze ne.

            To mereni v teto zatacce c.10 je tam kazdou sezonu, nebo je pokazde jinde?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama