Porsche Cayenne - napotřetí už oficiálně

Marek Litzman, 26. února 2010, 11:53 Google+

Jen několik hodin poté, co jsme vám včera přinesli první neoficiální sadu snímků je tu Porsche Cayenne v plné parádě i s technickými detaily.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Cayenne

Cayenne | foto: Porsche

Sdílejte článek

Porsche Cayenne, které jste již včera mohli vidět na neoficiálních snímcích, se konečně představilo i oficiálně. Novinka vypadá moderněji, agresivněji, ačkoliv punc kontroverznosti stále neztrácí.

Cayenne bude nabízeno s trojicí benzínových motorů odstupňovaných dle výkonu. Základ bude tvořit šestiválec 3,6 o výkonu rovných 300 koní, model S dostane osmiválec 4,8, přičemž ten nabídne výkon koní čtyř set. Vrcholem bude model Turbo, jehož maximální výkon je 500 koní. U všech motorů se podařilo snížit spotřebo u pětinu až čtvrtinu, zásluhu na tom má snížení hmotnosti oproti minulé generaci o výrazné dva metráky.

Pro spořivce jsou tu dvě úsporné verze. Tou první je již prodávaný diesel 3,0 o výkonu 240 koní. Možná zajímavější je hybrid, který je shodný s tím, který nabízí sesterský Volkswagen Touareg. Jeho výkon je 333 koní z třílitrového benzínu a 47 koní z elektromotoru.

Elektromotor je schopen auto pohánět sám v nižších rychlostech, ve vyšších (cca do 150 km/h v závislosti na podmínkách) potom je schopen udržovat sám rychlost.

V poslední době razí automobilky heslo čím více, tím lépe, přinejmenším tedy u převodovek. Cayenne proto nabídne neskutečných osm převodových stupňů. O smyslu tohoto množství můžeme směle pochybovat...

 Interiér je nově vyveden ve vcelku povedeném stylu, který nastínilo Porsche Panamera. Vzhledu dominuje velký displej palubního systému, který umí zobrazovat například navigaci.

Cayenne se začne brzy prodávat, ostatně jsou na světě už i ceny. Nejlevněji bude možné tento vůz koupit v Německu v přepočtu za 1,4 milionu korun.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Porsche Cayenne - napotřetí už oficiálně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Původní Ford Mustang Bullitt

Všechny novinky Detroitu zastínil zrezivělý a omlácený Mustang. Má však cenu 83 milionů

Isetta

Věřili byste tomu, že tahle malá Isetta zachránila dnes prémiovému BMW krk?

Subaru XV 2018

První jízda: Nové Subaru XV není jen vysoká Impreza. V offroadu zvládne víc, než si troufnete!

USSV Rhino GX Executive

Rhino GX Executive: Obrněnec na běžné silnice. Největší překvapení ale čeká v interiéru

Tatra JK 2500

Jediný svého druhu? Tatra JK 2500 je nejkrásnější vůz, který česká automobilka nevyrobila

Ilustrační fotografie

Zamrzlé či zaseknuté zámky u auta? Nové řešení

reklama
reklama

Doporučujeme

3R-C

Honda 3R-C - tříkolka pro městský provoz

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Karosa NO 80 vedla dvojí život. Ráno a večer přepravovala lidi, přes poledne náklad

  2. Techniku za miliony oklamal pomerančem, cestování má teď mnohem příjemnější

  3. Z vysněného auta se stala noční můra: Chtěla jen pár oprav, místo toho dostala hromada šrotu

  4. Nevíte co se starým náklaďákem? Šikovný kutil si z něj postavil dům na kolech, včetně garáže

  5. Testovací jezdec Bugatti měl děsivou nehodu. Vysvětluje, co se stalo v rychlosti 400 km/h

  6. Jediný svého druhu? Tatra JK 2500 je nejkrásnější vůz, který česká automobilka nevyrobila

reklama

Zprávy odjinud