Porsche Cayenne - napotřetí už oficiálně

Marek Litzman, 26. února 2010, 11:53 Google+

Jen několik hodin poté, co jsme vám včera přinesli první neoficiální sadu snímků je tu Porsche Cayenne v plné parádě i s technickými detaily.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Cayenne

Cayenne | foto: Porsche

Sdílejte článek

Porsche Cayenne, které jste již včera mohli vidět na neoficiálních snímcích, se konečně představilo i oficiálně. Novinka vypadá moderněji, agresivněji, ačkoliv punc kontroverznosti stále neztrácí.

Cayenne bude nabízeno s trojicí benzínových motorů odstupňovaných dle výkonu. Základ bude tvořit šestiválec 3,6 o výkonu rovných 300 koní, model S dostane osmiválec 4,8, přičemž ten nabídne výkon koní čtyř set. Vrcholem bude model Turbo, jehož maximální výkon je 500 koní. U všech motorů se podařilo snížit spotřebo u pětinu až čtvrtinu, zásluhu na tom má snížení hmotnosti oproti minulé generaci o výrazné dva metráky.

Pro spořivce jsou tu dvě úsporné verze. Tou první je již prodávaný diesel 3,0 o výkonu 240 koní. Možná zajímavější je hybrid, který je shodný s tím, který nabízí sesterský Volkswagen Touareg. Jeho výkon je 333 koní z třílitrového benzínu a 47 koní z elektromotoru.

Elektromotor je schopen auto pohánět sám v nižších rychlostech, ve vyšších (cca do 150 km/h v závislosti na podmínkách) potom je schopen udržovat sám rychlost.

V poslední době razí automobilky heslo čím více, tím lépe, přinejmenším tedy u převodovek. Cayenne proto nabídne neskutečných osm převodových stupňů. O smyslu tohoto množství můžeme směle pochybovat...

 Interiér je nově vyveden ve vcelku povedeném stylu, který nastínilo Porsche Panamera. Vzhledu dominuje velký displej palubního systému, který umí zobrazovat například navigaci.

Cayenne se začne brzy prodávat, ostatně jsou na světě už i ceny. Nejlevněji bude možné tento vůz koupit v Německu v přepočtu za 1,4 milionu korun.

Vytisknout

Diskuze: Porsche Cayenne - napotřetí už oficiálně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

3R-C

Honda 3R-C - tříkolka pro městský provoz

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud