Bourák od Kawasaki VN2000

Martin Juřička, 16. června 2008, 21:34 Google+

Doba, kdy naši otcové jezdily na ČZ nebo Jawě s objemem do 250ccm je nenávratně pryč. Velkoobjemové motocykly pro "vyšší" vrstvy jsou mezi námi vidět čím dál více. Jednu vám dnes představíme v podobě Kawasaki.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
371

| foto: Kawasaki

Sdílejte článek

Po přelomu v roce 1989 se u nás začala rýsovat nová éra každého z nás. Vše se měnilo od hraček až po průmysl. Motocykly jako ze sci-fi jsme znali jenom z televize a chopery jsme neznali téměř vůbec. Naštěstí tato doba "temna" je za námi a my si můžeme dopřávat téměř všeho plnými doušky. I chopery a ostatní motocykly jsou u nás již běžnou komoditou a není v podstatě problém sehnat cokoliv jak ve třídě cruiserů, tak choperů.

Velkým krokem kupředu se vydaly japonští výrobci motocyklů nejenom ve supersportovních třídách ale také v choperech a cruiserech. Dnešní Kawasaki představila na sklonku roku model VN2000 Clasic Model, který je jedním z největších co se týče své kategorie. První pohled napoví, že to na žádné závodění nebude ale to co se dá čekat od takového motocyklu není zběsilá rychlost.

Rysy celého designu jsou jakoby ortodoxní z pohledu cruiseru ale výrobce ho řadí do pozice chopera. Obě třídy mají k sobě poměrně blízko ale rozdíl by se přeci jenom nějaký našel. Široká řidítka a pohodlný posez jako u televize budou velmi příjemný společník na dlouhých vyjížďkách, které zvládá dvoulitr bez problémů. Motor do V s největším objemem válců na světě poskytuje dostatečný výkon a vynikající kroutící moment! Dvojice chromových protiletadlových výfuků dají každému hned vědět, že jede vlajková loď z Kawy! To co asi bude trošku více trpět než je zdrávo budou pneu. Při váze motocyklu 340 kg není žádná maličkost se vypořádat s takovou masou mechaniky a elektroniky.

Jednoznačně ale můžeme říct, že aura, kterou kolem sebe tento motocykl má dá každému vědět co je zač. Pro více otrlé mazáky je tady objem 2000 ccm, který lze pořídí za cenu necelých 400 tisíc Kč. Pro méně otrlé je tady zmenšená varianta 900 ccm, která stojí cca 230 tisíc Kč. To co si nakonec vyberete je jenom na vás, každopádně ať už s dvoulitrem nebo necelou tisícovkou budete v horkém létě na cestách děsně in...



Technické parametry:

Objem: 2 053 ccm
Výkon: 94 PS / 4400 ot
Mk: 166 Nm / 3000 ot
Vrtání x zdvih: 103 x 123,2
Počet válců: 2 do V
Počet rychlostí: 5
Sek.převod: řemen
Vidlice: 49 mm
Přední pneu: 150/80–R16
Zadní pneu: 200/60–R16
Přední brzda: Ø 300 mm
Zadní brzda: Ø 320 mm
Rozvor: 1 735 mm
Výška sedadla: 680 mm
Objem nádrže: 21 l
Hmotnost suchá: 340 kg
Cena: 389 000,- Kč
Vytisknout

Diskuze: Bourák od Kawasaki VN2000

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

Schneider, Bernd

Norisring: Trať jako žádná jiná

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud