DISKUZE K ČLÁNKU Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Ford v roce 2026 vstoupí do Formule 1 prostřednictvím partnerství s Red Bullem, se kterým vyvíjí novou pohonnou jednotku. V zákulisí se hovoří o tom, že nebude konkurenceschopná, což americký gigant popírá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 19.05.2024 18:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hwrychlik H. (Hlasovali 2 lidé) 14.05.2024 17:34
Není vyloučené, že dokáží postavit nejlepší motor… »
» klučisko (Hlasoval 1 člověk) 14.05.2024 18:21
Takže se vlastně může stát cokoliv 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Racek

    Racek

    109.81.166.XXX
    Zase další šílená bestie, těžká a tak složitá že v civilu naprosto nevyužitelná. Už to nebude o řízení, ale řidič čím dál vís se stará o klávesnici a nezbyde čas na řízení. Prostě hra se zvrhává v karban... a ten název obnovitelná či udržitelná paliva ve mě vyvolává kopřivku, jako pokaždé když lidé věří nesmyslu. No, v motorkách taky už na to jdou,ještě že tam necpou baterky. Zatím.
    Ach jo, omlouvám se... to víte, starej dědek. Ale jinak, myslím že řada firem tuhle šílenost nezvládne. A možná mi bude Verstapena líto.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Rozhodně nejsem fanoušek elektromobility, ale ty technologie jsouuž dnes využívané v hybridech. A jejich růst dokazuje, že je technologie využitelná v civilu.
      A stejně tak nemám pocit, že je potřeba zachraňovat planetu snížením emisí auto o procenta. Ale syntetický benzín bude jednou potřeba. Dřív nebo později ropa začne docházet. Pokud nechceš jezdit na baterky, bude super, když ten syntetický benzín nebude drahý. A k tomu může F1 hodně pomoct. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Nejsou využívané i proto se ty motory mění... Pokud se nepletu, tak zmizí MGU-H, což mohl být přínos vývoje F1. Ukázalo se, že je to pro běžné ježdění nepoužitelné... Z tohohle pohledu F1 selhala a je to spíš naopak... Hybridy byly před F1, F1 na ně chtěla navázat, ale v reálu uspěly elektroauta... 15let vývoje k ničemu... Budoucnost je Tesla možná Porsche, ale hlavně čínské značky, tedy ti, co v F1 nepůsobí...

        Ropa jednou začne docházet, stejně jako jednou vyhasne slunce... Tohle je úplný výkřik do tmy... Ropy je zdá se tolik, že to po několik generací vůbec není na stole... Syntetický benzín dává smysl v důsledku regulací CO2... Fakt není potřeba aby odvracel katastrofu spojenou s nedostatkem ropy... Řeší katastrofu spojenou se zákazem spalovacích motorů...

        Z mého pohledu, je to pohled zpětně, F1 udělala tehdy chybu... Měli by si to přiznat a místo lakování na zeleno, by bylo lepší se zaměřit na show... Klidně vrátit V10 nebo čistě jen 1,5t... Ale nedává mi smysl navazovat na aut. průmysl. Je jiná doba, jiné výzvy, které nejsou slučitelné s motorsportem...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          MGU-H se fakt nechytlo, proto ten krok zpět. Je to zbytečně drahé a komplikované. Ale využití rekuperace se chytlo velmi dobře a počet hybridů roste. Sám jsem koupil čistý spalovák, ale hybridy prostě dávají smysl.
          Samozřejmě si můžeš myslet, že budoucnost je v BEV. Nikdo z nás to neví. Za mne technologie baterií se zas tak daleko už neposune a pořád to bude výhodné pro majitele vlastního nabíjení. Většina lidí prostě nebude chtít trávit čas na nabíjecích stanicích a fyzikální zákony mají své hranice.
          A ropa? No ta zcela nepochybně dojde. Já netvrdím, že za 10 nebo 20 let. Ale je to jen otázka času. Tvoří se desítky milionů let, tolik zásob fakt není. Můžeme o tom diskutovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat. 03
          Něco tankovat budeme chtít. Máš něco lepšího a levnějšího?
          Čistě spalovací F1 už se nevrátí. Je potřeba se s tím smířit. A nějaký elektrický boost může pomoct udělat F1 o něco atraktivnější. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    109.81.126.XXX
    Není vyloučené, že dokáží postavit nejlepší motor ze všech. Ty motory budou sloužit hodně jako generátory energie, úplně jiný režim než dnes. Může se stát, že přijdou s nějakou myšlenkou která se ve finále ukáže jako přelomová a nikoho jiného to nenapadne. Stejně tak ale můžou přijít s motorem který bude propadák.

    A klidně se může stát, že to bude propadák celé, tyhle motory.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Jsem zvědavej jak to zvládnou. Moc zvědavej. Kdybych si měl tipnout, tak budou na začátku "něco" ztrácet a vývojem to postupně doženou. Díky té elektrice to bude vyšší dívčí...v "elektrice" ač se to moc nezdůrazňuje je v součastnosti nejlepší Mercedes, ostatní vždy dotahavovali.

    Myslím že je škoda, že se teď vyvíjet už nemůže....na druhou stranu, přesunout zdroje na jednu věc je pro všechny lepší.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      95.80.230.XXX
      Ford za posledních 40 let nedokázal postavit žádnej kloudnej závodní motor, asi i proto se staví jako výpomoc s elektrickou částí a myšlenka, že red bull na první dobrou postaví super pohonnou jednotku, je nejspíš lehce utopická. Tady je jen otázkou, co si dokážou přinést lidi co lanaří a co dokáže čórnout hondě...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Máš info jak to bude s vývojem ? Protože zatím byla tendence co nejrychleji zmražovat a vývoj omezovat... Což při zavedení nových pravidel nedává moc smysl, nicméně pamatujeme žetony...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama