Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, chce, aby Sébastien Loeb otestoval Citroën C3 WRC také na šotolině poté, co během tohoto týdne proběhl první test na asfaltu.
Devítinásobný mistr světa v rally, Sébastien Loeb, a jeho tradiční navigátor, Daniel Elena, zkraje tohoto týdne poprvé okusili WRC vůz ve specifikaci 2017, když s továrním týmem francouzské automobilky testovali ve francouzském regionu Moselle. Týmu se jejich poznatky budou hodit, když příští týden startuje Rally Deutschland. Jak jsme vás již informovali, test probíhal na asfaltu, ale letos to zatím vypadá tak, že hlavní slabinou Citroënu jsou šotolinové soutěže.
Yves Matton řekl, že by rád 43letého Loeba posadil za volant C3 WRC také na nějakém šotolinovém testu. "Momentálně není nic rozhodnuto, ale bylo by zajímavé mít ho na nějakém šotolinovém testu. Uvidíme, jestli to bude možné. Se svými programy v rallycrossu a cross-country je dost zaneprázdněn."
Někdejší jezdec Volkswagenu, Andreas Mikkelsen, v Německu pojede svoji již třetí soutěž za Citroën, společně s ním se na start v červených barvách postaví Kris Meeke a Craig Breen. Podle Mattona by zpětná vazba, kterou jim Loeb po úterním testu dal a ve které navíc bylo promítnuto hodnocení chování auta jak za sucha tak i za mokra, mohla týmu pomoci příští týden na soutěži v okolí města Trier.
"To, čeho v úterý dosáhl, bylo docela zajímavé. Také nám to pomohlo. Navíc z testu na Německo jsme doposud neměli zpětnou vazbu o jízdě na vodě. Teď počkáme na předpověď na příští týden a uvidíme, jestli něco z jeho práce využijeme. Ale jeho zpětná vazba je opravdu zajímavá a jeho technické znalosti nám pomohly," zakončil Matton.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?