Po Finsku se šampionát zřejmě zdramatizuje, když se dvojice Sébastien Ogier a Julien Ingrassia rozhodla zcela logicky uposlechnout doporučení svých lékařů a do nedělní etapy ve Finsku nenastoupit.
Včera večer byla vydána zpráva, že Julien Ingrassia po nehodě, kterou měli se Sebem Ogierem v průběhu páteční etapy, není úplně v pořádku (měl mít žaludeční problémy spojené se zvracením, bolesti hlavy a břicha). Pak byla vydána zpráva, že Francouz utrpěl lehký otřes mozku a bylo mu doporučeno 15 dní odpočívat, tedy bez jakéhokoliv závodění.
Čtyřnásobný mistr světa, Sébastien Ogier, následně vydal krátké oznámení, ve kterém potvrzuje, že se v neděli nehodlá vracet do závodu v rámci Rally2, i když splnil všechny podmínky. Dvojice tedy nezasáhne do bojů o dodatečné body z Power Stage.
"Bohužel se zítra nebudeme schopni znovu zapojit. Pro Juliena to bude jistější, odpočinout si během dvou týdnů a nevracet se hned do auta. Je to škoda, ale zdraví je nade vše a já mu přeji co možná nejlepší uzdravení," řekl Sébastien Ogier.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.