Mads Ostberg aktuálně okupuje až 14. místo v MS (nestihl ale dvě soutěže z letošního šampionátu). Nor se rozhodl zúčastnit se další soutěže ERC, která se jede v Polsku.
Polská soutěž ME se jede od 3. do 5. srpna. Její asfaltový povrch nabízí skvělou příležitost potrénovat na soutěže MS v Německu a Španělsku. Jezdec, který oslaví na konci roku 30. narozeniny, pojede v Polsku s Fordem Fiesta R5 (servisovat mu jej bude samozřejmě jeho Adapta Motorsport).
Čeká na něj pěkná konkurence, v rámci ME se po dvou soutěžích opět představí účastníci kategorie U28. "Jsem velkým fanouškem ERC. Je tam spousta rychlých jezdců a k tomu také zkušení piloti jako Kajetan Kajetanowicz, proto mě nečeká lehký úkol. Jezdce z kategorie U28 až tak moc neznám, ale řekl bych, že mají vysokou úroveň.
Vstupuji tedy na jejich "bitevní pole" s velkým respektem. Očekávám tuhý boj," říká Mads Ostberg. Nor se do ME vrací po roce. V březnu 2016 jel soutěž na Kanárských ostrovech. Bývalý tovární jezdec M-Sportu a Citroënu vedl až do RZ6, v RZ7 ale havaroval.
Ostberga čeká také první rally s novým spolujezdcem. S Olou Floenem se rozešel ze "sportovních důvodů". V Polsku vedle něj usedne Patrik Barth (ve Finsku pak Torstein Eriksen).
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.