Mads Ostberg aktuálně okupuje až 14. místo v MS (nestihl ale dvě soutěže z letošního šampionátu). Nor se rozhodl zúčastnit se další soutěže ERC, která se jede v Polsku.
Polská soutěž ME se jede od 3. do 5. srpna. Její asfaltový povrch nabízí skvělou příležitost potrénovat na soutěže MS v Německu a Španělsku. Jezdec, který oslaví na konci roku 30. narozeniny, pojede v Polsku s Fordem Fiesta R5 (servisovat mu jej bude samozřejmě jeho Adapta Motorsport).
Čeká na něj pěkná konkurence, v rámci ME se po dvou soutěžích opět představí účastníci kategorie U28. "Jsem velkým fanouškem ERC. Je tam spousta rychlých jezdců a k tomu také zkušení piloti jako Kajetan Kajetanowicz, proto mě nečeká lehký úkol. Jezdce z kategorie U28 až tak moc neznám, ale řekl bych, že mají vysokou úroveň.
Vstupuji tedy na jejich "bitevní pole" s velkým respektem. Očekávám tuhý boj," říká Mads Ostberg. Nor se do ME vrací po roce. V březnu 2016 jel soutěž na Kanárských ostrovech. Bývalý tovární jezdec M-Sportu a Citroënu vedl až do RZ6, v RZ7 ale havaroval.
Ostberga čeká také první rally s novým spolujezdcem. S Olou Floenem se rozešel ze "sportovních důvodů". V Polsku vedle něj usedne Patrik Barth (ve Finsku pak Torstein Eriksen).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?