Mads Ostberg aktuálně okupuje až 14. místo v MS (nestihl ale dvě soutěže z letošního šampionátu). Nor se rozhodl zúčastnit se další soutěže ERC, která se jede v Polsku.
Polská soutěž ME se jede od 3. do 5. srpna. Její asfaltový povrch nabízí skvělou příležitost potrénovat na soutěže MS v Německu a Španělsku. Jezdec, který oslaví na konci roku 30. narozeniny, pojede v Polsku s Fordem Fiesta R5 (servisovat mu jej bude samozřejmě jeho Adapta Motorsport).
Čeká na něj pěkná konkurence, v rámci ME se po dvou soutěžích opět představí účastníci kategorie U28. "Jsem velkým fanouškem ERC. Je tam spousta rychlých jezdců a k tomu také zkušení piloti jako Kajetan Kajetanowicz, proto mě nečeká lehký úkol. Jezdce z kategorie U28 až tak moc neznám, ale řekl bych, že mají vysokou úroveň.
Vstupuji tedy na jejich "bitevní pole" s velkým respektem. Očekávám tuhý boj," říká Mads Ostberg. Nor se do ME vrací po roce. V březnu 2016 jel soutěž na Kanárských ostrovech. Bývalý tovární jezdec M-Sportu a Citroënu vedl až do RZ6, v RZ7 ale havaroval.
Ostberga čeká také první rally s novým spolujezdcem. S Olou Floenem se rozešel ze "sportovních důvodů". V Polsku vedle něj usedne Patrik Barth (ve Finsku pak Torstein Eriksen).
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?