V neděli 9. října před polednem došlo k nehodě startovního čísla 44, když vůz na rychlostní zkoušce San Marino 1 opustil závodní trať a prorazil ochranné balíky. Bohužel za těmi se nacházela skupina diváků.
Tratoví komisaři okamžitě rozhodli zastavit RZ a svolali všechna dostupná záchranná vozidla pro pomoc. Bohužel jeden ze zúčastněných diváků, jehož totožnost není známa, přesto přišel o život.
Ostatním zraněným diváků byla okamžitě poskytnuta zdravotnická pomoc a byli transportováni do nemocnice.
Pořadatelé rally se rozhodli závod okamžitě ukončit.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?