Hayden Paddon má jasný cíl, Novozélanďan chce být v roce 2018 mistrem světa. Obecně vzato si cestu za tímto snem už naplánoval.
Po dvou výpadcích v řadě předvedl Hayden Paddon v Polsku pěkný výkon a třetí místo sejmulo určitě velkou část tlaku z jeho osoby. "Polsko je jednou z nejrychlejších soutěží v kalendáři. To mi jednoduše sedí," říká Hayden Paddon. Svým dosavadním umístěním však 29letý jezdec nepřikládá moc velký význam. "Člověk je vždy jen tak dobrý, jako jeho poslední rally. Zde se vítězství v Argentině už nepočítá."
Místo toho Paddon vzhlíží k budoucnosti a s tou má velké plány. "Můj největší cíl leží v roce 2018. Na to se soustředím." Na otázku, jestli tím myslí zisk titulu mistra světa, jezdec Hyundai odpověděl překvapivě otevřeně: "Ano, v roce 2018 chceme bojovat o titul mistrů světa". Cestu za titulem si už také moc pěkně nalajnoval. "V roce 2017 chci vyhrát více soutěží a musím být lepší na asfaltu, to je moje hlavní slabina."
Další zlepšování na zpevněném povrchu má aktuálně u Paddona hlavní prioritu, navíc ve druhé polovině letošního šampionátu přijde hned několik asfaltových soutěží. Paddon pracuje se svým norským trenérem na svoji výkonnosti, na testech před Německem navíc může počítat s pomocí Nicolase Bernardiho. Tento Francouz byl v roce 2004 vicemistrem v MS v rally mezi juniory a v roce 2005 byl asfaltovým mistrem Francie. Všeobecně platí za osvědčeného asfaltového specialistu.
Paddon na sobě tedy intenzivně pracuje tak, aby v roce 2018 opravdu mohl bojovat o korunku mistra světa.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?