Hayden Paddon má jasný cíl, Novozélanďan chce být v roce 2018 mistrem světa. Obecně vzato si cestu za tímto snem už naplánoval.
Po dvou výpadcích v řadě předvedl Hayden Paddon v Polsku pěkný výkon a třetí místo sejmulo určitě velkou část tlaku z jeho osoby. "Polsko je jednou z nejrychlejších soutěží v kalendáři. To mi jednoduše sedí," říká Hayden Paddon. Svým dosavadním umístěním však 29letý jezdec nepřikládá moc velký význam. "Člověk je vždy jen tak dobrý, jako jeho poslední rally. Zde se vítězství v Argentině už nepočítá."
Místo toho Paddon vzhlíží k budoucnosti a s tou má velké plány. "Můj největší cíl leží v roce 2018. Na to se soustředím." Na otázku, jestli tím myslí zisk titulu mistra světa, jezdec Hyundai odpověděl překvapivě otevřeně: "Ano, v roce 2018 chceme bojovat o titul mistrů světa". Cestu za titulem si už také moc pěkně nalajnoval. "V roce 2017 chci vyhrát více soutěží a musím být lepší na asfaltu, to je moje hlavní slabina."
Další zlepšování na zpevněném povrchu má aktuálně u Paddona hlavní prioritu, navíc ve druhé polovině letošního šampionátu přijde hned několik asfaltových soutěží. Paddon pracuje se svým norským trenérem na svoji výkonnosti, na testech před Německem navíc může počítat s pomocí Nicolase Bernardiho. Tento Francouz byl v roce 2004 vicemistrem v MS v rally mezi juniory a v roce 2005 byl asfaltovým mistrem Francie. Všeobecně platí za osvědčeného asfaltového specialistu.
Paddon na sobě tedy intenzivně pracuje tak, aby v roce 2018 opravdu mohl bojovat o korunku mistra světa.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.