Hayden Paddon má jasný cíl, Novozélanďan chce být v roce 2018 mistrem světa. Obecně vzato si cestu za tímto snem už naplánoval.
Po dvou výpadcích v řadě předvedl Hayden Paddon v Polsku pěkný výkon a třetí místo sejmulo určitě velkou část tlaku z jeho osoby. "Polsko je jednou z nejrychlejších soutěží v kalendáři. To mi jednoduše sedí," říká Hayden Paddon. Svým dosavadním umístěním však 29letý jezdec nepřikládá moc velký význam. "Člověk je vždy jen tak dobrý, jako jeho poslední rally. Zde se vítězství v Argentině už nepočítá."
Místo toho Paddon vzhlíží k budoucnosti a s tou má velké plány. "Můj největší cíl leží v roce 2018. Na to se soustředím." Na otázku, jestli tím myslí zisk titulu mistra světa, jezdec Hyundai odpověděl překvapivě otevřeně: "Ano, v roce 2018 chceme bojovat o titul mistrů světa". Cestu za titulem si už také moc pěkně nalajnoval. "V roce 2017 chci vyhrát více soutěží a musím být lepší na asfaltu, to je moje hlavní slabina."
Další zlepšování na zpevněném povrchu má aktuálně u Paddona hlavní prioritu, navíc ve druhé polovině letošního šampionátu přijde hned několik asfaltových soutěží. Paddon pracuje se svým norským trenérem na svoji výkonnosti, na testech před Německem navíc může počítat s pomocí Nicolase Bernardiho. Tento Francouz byl v roce 2004 vicemistrem v MS v rally mezi juniory a v roce 2005 byl asfaltovým mistrem Francie. Všeobecně platí za osvědčeného asfaltového specialistu.
Paddon na sobě tedy intenzivně pracuje tak, aby v roce 2018 opravdu mohl bojovat o korunku mistra světa.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.