Hayden Paddon má jasný cíl, Novozélanďan chce být v roce 2018 mistrem světa. Obecně vzato si cestu za tímto snem už naplánoval.
Po dvou výpadcích v řadě předvedl Hayden Paddon v Polsku pěkný výkon a třetí místo sejmulo určitě velkou část tlaku z jeho osoby. "Polsko je jednou z nejrychlejších soutěží v kalendáři. To mi jednoduše sedí," říká Hayden Paddon. Svým dosavadním umístěním však 29letý jezdec nepřikládá moc velký význam. "Člověk je vždy jen tak dobrý, jako jeho poslední rally. Zde se vítězství v Argentině už nepočítá."
Místo toho Paddon vzhlíží k budoucnosti a s tou má velké plány. "Můj největší cíl leží v roce 2018. Na to se soustředím." Na otázku, jestli tím myslí zisk titulu mistra světa, jezdec Hyundai odpověděl překvapivě otevřeně: "Ano, v roce 2018 chceme bojovat o titul mistrů světa". Cestu za titulem si už také moc pěkně nalajnoval. "V roce 2017 chci vyhrát více soutěží a musím být lepší na asfaltu, to je moje hlavní slabina."
Další zlepšování na zpevněném povrchu má aktuálně u Paddona hlavní prioritu, navíc ve druhé polovině letošního šampionátu přijde hned několik asfaltových soutěží. Paddon pracuje se svým norským trenérem na svoji výkonnosti, na testech před Německem navíc může počítat s pomocí Nicolase Bernardiho. Tento Francouz byl v roce 2004 vicemistrem v MS v rally mezi juniory a v roce 2005 byl asfaltovým mistrem Francie. Všeobecně platí za osvědčeného asfaltového specialistu.
Paddon na sobě tedy intenzivně pracuje tak, aby v roce 2018 opravdu mohl bojovat o korunku mistra světa.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?