Craig Breen je už třetím rokem u Peugeotu a střídavě startuje v ERC a WRC2. Příští rok by se chtěl zaměřit primárně na šampionát WRC. S jakým vozem však pojede?
Před startem ve Walesu Ir prohlásil, že se příští rok bude účastnit šampionátu WRC. Avšak zatím odmítl komentovat spekulace, že to bude s vozem nejvyšší specifikace - tedy s WRC.
"Zatím to nemohu říci, ale už brzy to odhalím. Neřekl bych, že mám možnosti [volby], ale mám velmi dobrou šanci. V příštích týdnech si sedneme a já opravdu doufám, že se zde [ve WRC] objevím v příštím roce," řekl Craig Breen.
"Jaký bude rozsah mého programu a v jakých barvách pojedu, to zatím nevím," zakončil jezdec Peugeotu. Možnosti jsou vlastně tři - buďto pojede s Peugeotem 208 T16 ve WRC2 proti, pravděpodobně, Škodě Motorsport nebo nastoupí do MS s vozem WRC jako soukromník anebo se domluví třeba s M-Sportem nebo Citroënem (i když ten má jako mladíka vyhlédnutého Lefebvra) a pojede s továrním vozem.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.