Craig Breen je už třetím rokem u Peugeotu a střídavě startuje v ERC a WRC2. Příští rok by se chtěl zaměřit primárně na šampionát WRC. S jakým vozem však pojede?
Před startem ve Walesu Ir prohlásil, že se příští rok bude účastnit šampionátu WRC. Avšak zatím odmítl komentovat spekulace, že to bude s vozem nejvyšší specifikace - tedy s WRC.
"Zatím to nemohu říci, ale už brzy to odhalím. Neřekl bych, že mám možnosti [volby], ale mám velmi dobrou šanci. V příštích týdnech si sedneme a já opravdu doufám, že se zde [ve WRC] objevím v příštím roce," řekl Craig Breen.
"Jaký bude rozsah mého programu a v jakých barvách pojedu, to zatím nevím," zakončil jezdec Peugeotu. Možnosti jsou vlastně tři - buďto pojede s Peugeotem 208 T16 ve WRC2 proti, pravděpodobně, Škodě Motorsport nebo nastoupí do MS s vozem WRC jako soukromník anebo se domluví třeba s M-Sportem nebo Citroënem (i když ten má jako mladíka vyhlédnutého Lefebvra) a pojede s továrním vozem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?