Tradičnou bodkou za motoristickou sezónou na slovenskej pôde býva exhibičná Auto Show na okruhu Slovakia Ring pri Orechovej Potôni. Po zrušení Rally Tríbeč je to tiež jediná „rally“ na západnom Slovensku, kde sa ukážu hviezdy ako Igor Drotár.
Igor tento rok dosiahol absolútne štvrté miesto v hodnotení MSR v rally s vozidlom Citroën DS3 WRC a titul vicemajstra v pretekoch automobilov do vrchu s Mitsubishi Lancer WRC. Na Auto Show sa však predstaví v aute, ktoré jeho fanúšikovia dôverne poznajú z minulých rokov: bude to Škoda Fabia WRC. Dôverne známy kokpit a miesto spolujazdca pripravené pre priateľov a reklamných partnerov, ktorí celý rok pomáhali Igorovi a jeho spolujazdcovi Vladovi Bánocimu k pekným úspechom. Auto Show je v prvom rade poďakovaním pre nich. Nejde tu o najlepší dosiahnutý čas, i keď niektorí jazdci sa s prilbou na hlave menia na nekompromisných pretekárov...
Kľukatá trať, spájajúca rýchlostnú dráhu s obslužnými komunikáciami a šotolinovými úsekmi poslúži na skutočnú zábavu. Program podujatia začína už tento piatok večer a pokračuje jazdami v sobotu. Fanúšikovia rally, ale aj iných disciplín, si tu prídu na svoje a stretnú nielen slovenskú automobilovú špičku.
Igor Drotár: „Sezónu máme úspešne za sebou a ja sa už neviem dočkať príjemných mimosezónnych súťaží a exhibícií, počnúc Auto Show na Slovakia Ringu tento víkend. Je to príjemná bodka za skvelou sezónou.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.