Polák vynechá dlouhou cestu do Austrálie, namísto toho se bude soustředit na další asfaltové soutěže ve Francii a částečně ve Španělsku. Proti startu soukromého jezdce jsou také vysoké náklady.
Robert Kubica si od soutěží na asfaltu hodně sliboval, ale první asfalt roku, Německá rally, se mu moc nepovedl. Už před startem musel jeho tým měnit motor, za což dostal 5 minut penalizace. Šance na dobrý výsledek tedy byly už před startem pryč, v průběhu soutěže navíc Robert dvakrát vyletěl ven. Nakonec tak obsadil až 35. místo.
Čas, který ušetří tím, že nebude cestovat do Austrálie, chce využít k přípravě na Francii. "Rozhodl jsem se nejet do Austrálie a raději se připravovat na Korsiku a Španělsko. Chci najít spránou cestu k využití pneumatik a auta. Také logistika do Austrálie by byla komplikovaná," řekl jezdec pro 'Autosport'.
Do TOP10 se jezdec prosadil zatím jen dvakrát. Po Austrálii už se jede jen ve Francii, Španělsku a Velké Británii. "Musíme se podívat na spoustu věcí - od zavěšení až po diferenciály pro asfalt. Tyto věci se během soutěže nedají testovat. Fiesta RS WRC 2014 byla nejlepší Fiesta, se kterou jsem jezdil. V nové specifikaci pořád bojuji s nedotáčivostí a musím zjistit proč."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?