Sébastien Loeb při svém jednorázovém návratu do MS v rally opět ukázal svoji třídu. I přes smolný incident, při kterém poškodil kolo a který jej srazil pořadím dolů, ukázal světový rekordman velmi pěkné výkony.
Světový rallyový rekordman se po roční pauze jednorázově vrátil do MS v rally a už od začátku ukazoval, že ze svého umění nic nezapomněl. Už na první páteční zkoušce se ujal vedení a v průběhu páteční etapy sváděl moc pěkný souboj se Sebem Ogierem. Dvojnásobný mistr světa ve službách Volkswagenu se do průběžného vedení dostal na RZ7 a následná RZ8 napínavý duel ukončila.
Loeb trefil zídku a poškodil zadní levé kolo. Francouz nakonec v cíli bral osmé místo. Celkem ale Seb Loeb vystřihl pět nejrychlejších časů a rozšířil tak svoji rekordní sbírku na 905 nejrychlejších časů na měřených testech. Svoje celkové bodové konto rozšířil na také rekordních 1623 bodů. "Rally jsme si užili. Našli jsme správnou rychlost a DS3 WRC fungovala perfektně. Když jsme startovali do první RZ, tak to bylo, jako bychom Daniel [Elena] a já ani nikdy pryč nebyli," říká Sébastien Loeb.
"Měl jsem dobrý pocit a časy nás mile překvapily. První dvě etapy byly velmi náročné a díky naší 14. startovní pozici jsme museli útočit. Podmínky pro nás bohužel nebyly nijak výhodné a jedna chyba nás o vše připravila. To naši zábavu v autě ale nepokazilo. Měli jsme velmi dobré momenty. Pro Daniela a mě to byl skvělý zážitek," pokračuje Loeb.
Jeho výkony také ukázaly, že DS3 WRC je na technicky velmi podobné úrovi jako Polo R WRC. Pro Citroën byl start Loeba velmi důležitým měřítkem. "Za celý tým chci poděkovat Sébastienovi a Danielovi. Přijmuli výzvu a po 14 měsíční pauze od WRC ukázali, že ze svého talentu nic neztratili," říká šéf sportovní šéf Citroënu, Yves Matton. Další starty tohoto hvězdného dua ale zatím nejsou v plánu. V následujících týdnech se bude Loeb opět plně koncentrovat na svůj program ve WTCC s Citroënem. Sezona WTCC začíná 8. března v Argentině.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?