David Richards, šéf týmu Prodrive a bývalý promotér MS v rally, má obavy o budoucnost WRC.
David Richards připouští, že způsob, kterým má být MS v rally v budoucnu řízeno, ho nepřesvěčuje. Richard byl před několika týdny v Londýně na jednání s Oliverem Cieslou - zástupcem aktuálního promotéra. Po tomto jednání se Richards, který se dříve staral o prapagaci MS sám, vyjadřuje skepticky.
"Po našem setkání nejsem přesvědčen o tom, že aktuální promotér nalezl pro WRC dobré řešení. Z jednání jsem si neodnesl žádnou jasnou představu o tom, co je třeba udělat. Mám vážné obavy pokud se budoucnosti týče," říká bývalý šéf týmů Subaru a Mini.
"Přišlo mi, že se promotér až moc zabývá okrajovými tématy, avšak ta stěžejní, jakoby unikaly jeho pozornosti," naráží na známý problém ohledně propagace MS v rally, které není pro televizní přenosy dostatečně atraktivní.
Od konce projektu Subaru a Mini už Richardse na závodech WRC nevídáme
Promotér, který má sídlo v Mnichově, se nachází ve druhém roce svého desetiletého kontraktu s FIA. Začátek spolupráce byl problémový. To dokazuje i příběh z Portugalska, kde ve druhé etapě tovární týmy na prostest zakázaly svým pilotům podávat rozhovory pro televizní štáby promotéra v cíli rychlostních zkoušek.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?