Craig Breen musel vzdát Finskou rally pro zranění zad, které si přivodil na úvodní ranní RZ dne. Ir v ní tvrdě přistál se svým Fordem Fiesta RS WRC.
Ir vstupoval do posledního dne na deváté pozici a úvodní test dokončil v jedenáctém čase. V cíli testu se ale musel svěřit do péče lékařů. Odtud byl převezen do nemocnice na další vyšetření.
V rozhovoru pro WRC Live Colinu Clarkovi řekl: "Snažil jsem se jet přes ty horizonty naplno a teď ležím na zemi na zádech, bohůžel. Jsem velmi zklamaný, protože jsem tuto rally chtěl opravdu dokončit."
Scott Martin, jeho spolujezdec, který vyvázl z tvrdého přistání nezraněn, incident dále popsal: "Auto sice přistálo na všechna čtyři kola, ale bylo to velmi tvrdé přistání. Craig nemohl vůbec pokračovat. Doufám, že bude v pořádku."
Craig Breen letos jezdí ERC v týmu Peugeot Rally Academy s vozem 208 T16. Od francouzské značky ale dostal svolení absolvovat tři soutěže v MS s vozem WRC, Fordem Fiesta RS WRC, který vlastní jeho rodina. Dalším plánovaným startem je Rally Deutschland, která se jede pouhý týden před Barum Rally.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.