Craig Breen musel vzdát Finskou rally pro zranění zad, které si přivodil na úvodní ranní RZ dne. Ir v ní tvrdě přistál se svým Fordem Fiesta RS WRC.
Ir vstupoval do posledního dne na deváté pozici a úvodní test dokončil v jedenáctém čase. V cíli testu se ale musel svěřit do péče lékařů. Odtud byl převezen do nemocnice na další vyšetření.
V rozhovoru pro WRC Live Colinu Clarkovi řekl: "Snažil jsem se jet přes ty horizonty naplno a teď ležím na zemi na zádech, bohůžel. Jsem velmi zklamaný, protože jsem tuto rally chtěl opravdu dokončit."
Scott Martin, jeho spolujezdec, který vyvázl z tvrdého přistání nezraněn, incident dále popsal: "Auto sice přistálo na všechna čtyři kola, ale bylo to velmi tvrdé přistání. Craig nemohl vůbec pokračovat. Doufám, že bude v pořádku."
Craig Breen letos jezdí ERC v týmu Peugeot Rally Academy s vozem 208 T16. Od francouzské značky ale dostal svolení absolvovat tři soutěže v MS s vozem WRC, Fordem Fiesta RS WRC, který vlastní jeho rodina. Dalším plánovaným startem je Rally Deutschland, která se jede pouhý týden před Barum Rally.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?