Do Prešova dorazil L Racing Team s novým vozem, kterým je Mini John Cooper Works 1,6l S2000. Nákup vozu od týmu Prodrive proběhl na poslední chvíli.
Podle manažera týmu, Jána Liptáka, tým zvažoval nákup vozu S2000, R5, ale nakonec se naskytla možnost koupit Mini ve specifikaci RRC. Auto z dílen Prodrivu nahrazuje již dosluhující Subaru Impreza R4. V továrním týmu Mini patřil tento kokrétní stroj Danimu Sordovi. Premiéra vozu proběhne na víkendové Rally Prešov, na slovenských tratích půjde o premiéru tohoto vozu.
Jozef Béreš měl možnost auto krátce otestovat ve čtvrtek, tým jej dopravil z Anglie teprve ve středu. Test týmu moc nevyšel, po pár kilometrech odešla přední poloosa. I přes velmi omezený nájezd testovacích kilometrů měl jezdec z vozu velmi dobrý pocit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?