Henning Solberg oznámil, že pracuje na tom, aby se mohl zúčastnit dalších osmi soutěží letošního kalendáře WRC, tedy všech kromě Argentiny.
Nor, který na minulé soutěži v Portugalsku, což byla jeho první šotolinová rally za dva roky, dojel s Fordem Fiesta RS WRC připraveným týmem Adapta Motorsport na pěkném pátém místě a v únoru byl ve Švédsku také na Fiestě RS WRC sedmý, teď serveru wrc.com prozradil, že tvrdě pracuje na programu pro zbytek sezony.
"Malcolm [Wilson] pro mě má auto pro Sardinii a jsme blízko k domluvě. Doufám, že budeme moci odjet vše až na Argentinu. To je můj sen," řekl Henning Solberg, který je jedním z nejzkušenějších jezdců ve startovním poli, když za 16 let odjel už 113 soutěží WRC. 42letý bratr Pettera Solberga věří, že stále patří k nejrychlejším rally pilotům.
Henning Solberg zná Fiestu i v S2000 verzi, zde v Monte Carlu 2011 v rámci IRC
"Rally je mou vášní. Pro mě je to nejdůležitější motorsport. Jsem dostatečně dobrý na to, abych mohl patřit mezi TOP3 na světě, když budu mít stálé a dobré místo. Stále doufám, že bych mohl být v nějakém týmu minimálně jezdcem číslo dvě. To je mým snem. Teď jim chci ukázat, jak rychlý mohu být."
Obecně se má za to, že pokud by se Henningu Solbergovi podařilo tento plán naplnit, tak by mu vůz pro zbytek sezony připravoval samotný M-Sport jako tomu bylo i ve Švédsku. "Fiesta, kterou jsem měl v Portugalsku, byla jedním z nejlepších aut, která jsem doposud měl. Byl to dobrý vůz."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?