Henning Solberg oznámil, že pracuje na tom, aby se mohl zúčastnit dalších osmi soutěží letošního kalendáře WRC, tedy všech kromě Argentiny.
Nor, který na minulé soutěži v Portugalsku, což byla jeho první šotolinová rally za dva roky, dojel s Fordem Fiesta RS WRC připraveným týmem Adapta Motorsport na pěkném pátém místě a v únoru byl ve Švédsku také na Fiestě RS WRC sedmý, teď serveru wrc.com prozradil, že tvrdě pracuje na programu pro zbytek sezony.
"Malcolm [Wilson] pro mě má auto pro Sardinii a jsme blízko k domluvě. Doufám, že budeme moci odjet vše až na Argentinu. To je můj sen," řekl Henning Solberg, který je jedním z nejzkušenějších jezdců ve startovním poli, když za 16 let odjel už 113 soutěží WRC. 42letý bratr Pettera Solberga věří, že stále patří k nejrychlejším rally pilotům.
Henning Solberg zná Fiestu i v S2000 verzi, zde v Monte Carlu 2011 v rámci IRC
"Rally je mou vášní. Pro mě je to nejdůležitější motorsport. Jsem dostatečně dobrý na to, abych mohl patřit mezi TOP3 na světě, když budu mít stálé a dobré místo. Stále doufám, že bych mohl být v nějakém týmu minimálně jezdcem číslo dvě. To je mým snem. Teď jim chci ukázat, jak rychlý mohu být."
Obecně se má za to, že pokud by se Henningu Solbergovi podařilo tento plán naplnit, tak by mu vůz pro zbytek sezony připravoval samotný M-Sport jako tomu bylo i ve Švédsku. "Fiesta, kterou jsem měl v Portugalsku, byla jedním z nejlepších aut, která jsem doposud měl. Byl to dobrý vůz."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?