KE STAŽENÍ: Další podnik ERC se rozeběhne poslední březnový víkend. Pořadatel zveřejnil seznam přihlášených posádek
Celkem 13 rychlostních zkoušek o celkové délce 238,8 ostrých kilometrů, taková je rally Acropolis. Počet přihlášených se zastavil na čísle 29.
Seznam obsahuje i jména posádek z České republiky. Startovní číslo devět Fabia S2000 - Tarabus, Trunkát. Startovní číslo 12, stejný vůz ale za volantem Antonín Tlusťák s Janem Škaloudem. Startovní číslo 15 má Jarek Orsák s Davidem Šmeidlerem a startovní číslo 20 - Martin Hudec, Petr Picka a Lancer EVO IX.
Ze zahraničních posádek nechybí přihlášený Bouffier (DS3 RRC), Breen (208 T16 R5), Lappi s tovární Škodou, Kajto Fiesta R5 a další hodně známá jména. Na tak slavnou soutěž je to ale zoufale málo posádek. Bývaly doby, kdy na tradičních podnicí Mistrovství Evropy bývalo posádek nesčetně více. Více ke stažení ZDE
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?