KE STAŽENÍ: Další podnik ERC se rozeběhne poslední březnový víkend. Pořadatel zveřejnil seznam přihlášených posádek
Celkem 13 rychlostních zkoušek o celkové délce 238,8 ostrých kilometrů, taková je rally Acropolis. Počet přihlášených se zastavil na čísle 29.
Seznam obsahuje i jména posádek z České republiky. Startovní číslo devět Fabia S2000 - Tarabus, Trunkát. Startovní číslo 12, stejný vůz ale za volantem Antonín Tlusťák s Janem Škaloudem. Startovní číslo 15 má Jarek Orsák s Davidem Šmeidlerem a startovní číslo 20 - Martin Hudec, Petr Picka a Lancer EVO IX.
Ze zahraničních posádek nechybí přihlášený Bouffier (DS3 RRC), Breen (208 T16 R5), Lappi s tovární Škodou, Kajto Fiesta R5 a další hodně známá jména. Na tak slavnou soutěž je to ale zoufale málo posádek. Bývaly doby, kdy na tradičních podnicí Mistrovství Evropy bývalo posádek nesčetně více. Více ke stažení ZDEMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.