KE STAŽENÍ: Další podnik ERC se rozeběhne poslední březnový víkend. Pořadatel zveřejnil seznam přihlášených posádek
Celkem 13 rychlostních zkoušek o celkové délce 238,8 ostrých kilometrů, taková je rally Acropolis. Počet přihlášených se zastavil na čísle 29.
Seznam obsahuje i jména posádek z České republiky. Startovní číslo devět Fabia S2000 - Tarabus, Trunkát. Startovní číslo 12, stejný vůz ale za volantem Antonín Tlusťák s Janem Škaloudem. Startovní číslo 15 má Jarek Orsák s Davidem Šmeidlerem a startovní číslo 20 - Martin Hudec, Petr Picka a Lancer EVO IX.
Ze zahraničních posádek nechybí přihlášený Bouffier (DS3 RRC), Breen (208 T16 R5), Lappi s tovární Škodou, Kajto Fiesta R5 a další hodně známá jména. Na tak slavnou soutěž je to ale zoufale málo posádek. Bývaly doby, kdy na tradičních podnicí Mistrovství Evropy bývalo posádek nesčetně více. Více ke stažení ZDES příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?