Promotér ME, společnost Eurosport Events, prezentovala kalendář na rok 2014. Začíná se klasicky v lednu v Rakousku a ročník se zakončí v říjnu na Korsice.
Kalendář mistrovství Evropy 2014 obsahuje 12 soutěží a novinku v něm představuje Acropolis Rally, která se ještě letos jela v rámci MS. Nás samozřejmě těší zařazení soutěže ve Zlíně i pro tento rok. Stále se však jedná pouze o návrh kalendáře ze strany promotéra šampionátu, společnosti Eurosport Events, který bude muset být schválen na zasedání FIA v prosinci.
Návrh kalendáře ME 2014:
03.-05.01. Jänner-Rallye (Rakousko)31.-02.02. Rally Liepāja (Lotyšsko)27.-01.03. Sibiu Rally (Rumunsko)28.-30.03. Akropolis-Rally (Řecko)17.-19.04. Circuit of Ireland Rally (Irsko)15.-17.05. Rally Acores (Portugalsko)19.-21.06. Ypern-Rallye (Belgie)17.-19.07. Rallye Estonia (Estonsko)29.-31.08. Barum-Rally (ČR)19-21.09. Cyprus-Rally (Kypr)23.-25.10. Rallye du Valais (Švýcarsko)06.-08.11. Korsika-Rally (Francie)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.