Mikko Hirvonen veřejně kritizoval tým Citroën před startem ve Velké Británii za to, že jej nenechal testovat. Z trojice jezdců na Citroënech DS3 WRC testoval pouze Robert Kubica. Yves Matton vysvětluje důvody.
Zatímco konkurence od Volkswagenu ujela před Rally GB velký počet testovacích kilometrů, tovární jezdci Citroënu netestovali vůbec. "Oba šampionáty jsou již rozhodnuté, proto není z našeho pohledu zájem testovat," odhaluje důvody Yves Matton, šéf týmu Citroën. Hned však zdůrazňuje, že jeho tým nešel na start soutěže úplně bez přípravy.
"Po loňské rally ve Walesu jsme na aktuální ročník testovali. Jasně, můžete namítnout, že od té doby už uplynulo hodně času. Ale poté, co se nám zde vloni moc nedařilo, tak byl tento test velmi rozsáhlý a zjistili jsme spoustu věcí.
Tovární Citroën vloni po Rally Wales GB testoval, avšak od té doby se toho hodně změnilo
V úvodních šesti měsících této sezony jsme navíc testovali více, než bylo v plánu. Na konci roku se musíme vejít do rozpočtu," přiznává Matton jistá finanční omezení v rozpočtu továrního týmu Citroën.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?