VÝSLEDKY PO RZ1:Další podnik Mistrovství Evropy v Rally dnes odstartoval v Chorvatské Poreči. Na startu Kopecký, Kořistka, Tlusťák
Dnes odstartoval městskou rychlostní zkouškou v Poreči další závod ERC. Celkem má na pořadu 239 ostrých kilometrů uklouzaného chorvatského asfaltu. Dle vyjádření spolujezdce Antonína Tlusťáka Lukáše Vyorala to opravdu moc klouže, a na městské odešlo na Fabii servočerpadlo. Zítra to bude klouzat ještě víc, jelikož by mělo pršet. Mistr Evropy Jan Kopecký je čtvrtý, ale rozhodovat se bude v dalších dnešch
Na startu je ještě Robert Kořistka s Lukášem Kostkou. Jarek Orsák je nemocný, takže musel týmový kolega zaskočit a zatím si nevede špatně.
Výsledky po RZ1
1. Šebalj Juraj / Klinc Toni Škoda Fabia S2000 00:01:38.42. Lategan Henk / White Barry Škoda Fabia S2000 +0.93. Gassner H. / Mayrhofer U. Mitsubishi Lancer Evo X R4 +1.34. Kopecký Jan / Dresler Pavel Škoda Fabia S2000 +1.65. Tsjoen Pieter / Casier Bernd Škoda Fabia S2000 +2.76. Aigner Andreas / Watzl Barbara Subaru Impreza Sti R4 +2.97. Gassner Hermann / Thannhäuser K. Mitsubishi Lancer Evo X +2.98. Bonnefis G. / Fournier O. Renault Megane RS +3.49. Šaškin Daniel / Bruner Damir Ford Fiesta R5 +3.510. Consani Robert / Klinger Nicolas Renault Megane RS +3,911. Peljhan Darko / Lazar Tina Mitsubishi Lancer Evo X +3.912. Kořístka R. / Kostka Lukáš Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +4.7
//S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?