VÝSLEDKY PO RZ1:Další podnik Mistrovství Evropy v Rally dnes odstartoval v Chorvatské Poreči. Na startu Kopecký, Kořistka, Tlusťák
Dnes odstartoval městskou rychlostní zkouškou v Poreči další závod ERC. Celkem má na pořadu 239 ostrých kilometrů uklouzaného chorvatského asfaltu. Dle vyjádření spolujezdce Antonína Tlusťáka Lukáše Vyorala to opravdu moc klouže, a na městské odešlo na Fabii servočerpadlo. Zítra to bude klouzat ještě víc, jelikož by mělo pršet. Mistr Evropy Jan Kopecký je čtvrtý, ale rozhodovat se bude v dalších dnešch
Na startu je ještě Robert Kořistka s Lukášem Kostkou. Jarek Orsák je nemocný, takže musel týmový kolega zaskočit a zatím si nevede špatně.
Výsledky po RZ1
1. Šebalj Juraj / Klinc Toni Škoda Fabia S2000 00:01:38.42. Lategan Henk / White Barry Škoda Fabia S2000 +0.93. Gassner H. / Mayrhofer U. Mitsubishi Lancer Evo X R4 +1.34. Kopecký Jan / Dresler Pavel Škoda Fabia S2000 +1.65. Tsjoen Pieter / Casier Bernd Škoda Fabia S2000 +2.76. Aigner Andreas / Watzl Barbara Subaru Impreza Sti R4 +2.97. Gassner Hermann / Thannhäuser K. Mitsubishi Lancer Evo X +2.98. Bonnefis G. / Fournier O. Renault Megane RS +3.49. Šaškin Daniel / Bruner Damir Ford Fiesta R5 +3.510. Consani Robert / Klinger Nicolas Renault Megane RS +3,911. Peljhan Darko / Lazar Tina Mitsubishi Lancer Evo X +3.912. Kořístka R. / Kostka Lukáš Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +4.7
//Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.