VÝSLEDKY PO RZ1:Další podnik Mistrovství Evropy v Rally dnes odstartoval v Chorvatské Poreči. Na startu Kopecký, Kořistka, Tlusťák
Dnes odstartoval městskou rychlostní zkouškou v Poreči další závod ERC. Celkem má na pořadu 239 ostrých kilometrů uklouzaného chorvatského asfaltu. Dle vyjádření spolujezdce Antonína Tlusťáka Lukáše Vyorala to opravdu moc klouže, a na městské odešlo na Fabii servočerpadlo. Zítra to bude klouzat ještě víc, jelikož by mělo pršet. Mistr Evropy Jan Kopecký je čtvrtý, ale rozhodovat se bude v dalších dnešch
Na startu je ještě Robert Kořistka s Lukášem Kostkou. Jarek Orsák je nemocný, takže musel týmový kolega zaskočit a zatím si nevede špatně.
Výsledky po RZ1
1. Šebalj Juraj / Klinc Toni Škoda Fabia S2000 00:01:38.42. Lategan Henk / White Barry Škoda Fabia S2000 +0.93. Gassner H. / Mayrhofer U. Mitsubishi Lancer Evo X R4 +1.34. Kopecký Jan / Dresler Pavel Škoda Fabia S2000 +1.65. Tsjoen Pieter / Casier Bernd Škoda Fabia S2000 +2.76. Aigner Andreas / Watzl Barbara Subaru Impreza Sti R4 +2.97. Gassner Hermann / Thannhäuser K. Mitsubishi Lancer Evo X +2.98. Bonnefis G. / Fournier O. Renault Megane RS +3.49. Šaškin Daniel / Bruner Damir Ford Fiesta R5 +3.510. Consani Robert / Klinger Nicolas Renault Megane RS +3,911. Peljhan Darko / Lazar Tina Mitsubishi Lancer Evo X +3.912. Kořístka R. / Kostka Lukáš Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +4.7
//Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?