VÝSLEDKY PO RZ1:Další podnik Mistrovství Evropy v Rally dnes odstartoval v Chorvatské Poreči. Na startu Kopecký, Kořistka, Tlusťák
Dnes odstartoval městskou rychlostní zkouškou v Poreči další závod ERC. Celkem má na pořadu 239 ostrých kilometrů uklouzaného chorvatského asfaltu. Dle vyjádření spolujezdce Antonína Tlusťáka Lukáše Vyorala to opravdu moc klouže, a na městské odešlo na Fabii servočerpadlo. Zítra to bude klouzat ještě víc, jelikož by mělo pršet. Mistr Evropy Jan Kopecký je čtvrtý, ale rozhodovat se bude v dalších dnešch
Na startu je ještě Robert Kořistka s Lukášem Kostkou. Jarek Orsák je nemocný, takže musel týmový kolega zaskočit a zatím si nevede špatně.
Výsledky po RZ1
1. Šebalj Juraj / Klinc Toni Škoda Fabia S2000 00:01:38.42. Lategan Henk / White Barry Škoda Fabia S2000 +0.93. Gassner H. / Mayrhofer U. Mitsubishi Lancer Evo X R4 +1.34. Kopecký Jan / Dresler Pavel Škoda Fabia S2000 +1.65. Tsjoen Pieter / Casier Bernd Škoda Fabia S2000 +2.76. Aigner Andreas / Watzl Barbara Subaru Impreza Sti R4 +2.97. Gassner Hermann / Thannhäuser K. Mitsubishi Lancer Evo X +2.98. Bonnefis G. / Fournier O. Renault Megane RS +3.49. Šaškin Daniel / Bruner Damir Ford Fiesta R5 +3.510. Consani Robert / Klinger Nicolas Renault Megane RS +3,911. Peljhan Darko / Lazar Tina Mitsubishi Lancer Evo X +3.912. Kořístka R. / Kostka Lukáš Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +4.7
//Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.