Jan Kopecký se nakonec přeci jen po soutěži v Polsku stal mistrem Evropy.
Bodový systém v ERC je poměrně složitý a zohledňuje jen nejlepší výsledky z první a pak nejlepší výsledky z druhé poloviny sezony. Bobový příděl je také ovlivněn délkou jednotlivé soutěže a kromě toho se udělují body ještě za jednotlivé dny.
Pozdě v neděli večer byly konečně dopočteny body za poslední odjetou soutěž Rajd Polski. Z tabulky vyplývá jediné, Honzu by z trůnu mohl čistě teoreticky sesadit už pouze Craig Breen, který by musel naplno bodovat ve všech zbývajících soutěžích (Chorvatsko, San Remo a Valais), jenže Peugeot Sport Breena nasadí už jen do dvou soutěží.
Je tedy zřejmé, že se Jan Kopecký o víkendu stal mistrem Evropy. Škoda situaci zatím nijak nekomentovala. Vydala jen prohlášení, ve kterém potvrzuje, že posádka Kopecký/Dresler odjedou dle plánu soutěž v Chorvatsku, "kde by chtěli udělat další krok k zisku titulu ERC". Také promotér, společnost Eurosport Events, mlčí. Obě strany tedy jasně čekají až na definitivní potvrzení faktu.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.