Chris Atkinson se stal dalším jezdcem, který se nově připojil k týmu Hyundai pro testování nového speciálu i20 WRC. Chris se tak připojí k již dříve oznámenému Juhu Hanninenovi a Bryanu Bouffierovi.
33letý jezdec, který je úřadujícím mistrem Asijsko-pacifického šampionátu se za volant nového speciálu na testu posadí poprvé příští týden. V Německu byl v továrně týmu ležící v Alzenau už minulý měsíc.
Chris Atkinson k tomu řekl: "Je to vzrušující projekt a být součástí návratu Hyuindaie do WRC a moci jim pomáhat s vývojem i20 WRC je pro mě velkou věcí. Po návštěvě továrny Hyundai Motorsport před třemi týdny jsem byl hodně ohromen odhodlaností týmu a jejich již dosaženými výsledky. Mám spoustu zkušeností s rozdílnými vozy WRC a také soutěžemi. Tyto znalosti bych chtěl využít pro podporu vývoje auta i20 WRC pro rok 2014."
Týmový šéf, Michel Nandan, dodává: "Je skvělé moci integrovat Chrise do testovací sestavy Hyundai Motorsport pro rok 2014 a jsem si jistý, že přinese spoustu hodnotných zkušeností z WRC. Chris bude podporovat práci našich hlavních testovačů, Juha a Bryana. Díky kombinovaným zkušenostem našich tří testovacích jezdců, budeme z každého testu moci vytěžit důkladná a komplexní data."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.