Chris Atkinson se stal dalším jezdcem, který se nově připojil k týmu Hyundai pro testování nového speciálu i20 WRC. Chris se tak připojí k již dříve oznámenému Juhu Hanninenovi a Bryanu Bouffierovi.
33letý jezdec, který je úřadujícím mistrem Asijsko-pacifického šampionátu se za volant nového speciálu na testu posadí poprvé příští týden. V Německu byl v továrně týmu ležící v Alzenau už minulý měsíc.
Chris Atkinson k tomu řekl: "Je to vzrušující projekt a být součástí návratu Hyuindaie do WRC a moci jim pomáhat s vývojem i20 WRC je pro mě velkou věcí. Po návštěvě továrny Hyundai Motorsport před třemi týdny jsem byl hodně ohromen odhodlaností týmu a jejich již dosaženými výsledky. Mám spoustu zkušeností s rozdílnými vozy WRC a také soutěžemi. Tyto znalosti bych chtěl využít pro podporu vývoje auta i20 WRC pro rok 2014."
Týmový šéf, Michel Nandan, dodává: "Je skvělé moci integrovat Chrise do testovací sestavy Hyundai Motorsport pro rok 2014 a jsem si jistý, že přinese spoustu hodnotných zkušeností z WRC. Chris bude podporovat práci našich hlavních testovačů, Juha a Bryana. Díky kombinovaným zkušenostem našich tří testovacích jezdců, budeme z každého testu moci vytěžit důkladná a komplexní data."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?