Jezdec Volkswagenu, Sébastien Ogier, musel z důvodu nemoci odřeknout sobotní start na Fafe Rally Sprintu. Francouz chtěl show společně se svým spolujezdcem, Julienem Ingrassiou, využít jako přípravu na Rally Portugal.
"Bohužel jsem dostal chřipku, takže mě můj doktor před startem důrazně varoval. Strašně rád bych se zúčastnil této jedinečné show, ale zdraví před nadcházející soutěží v Portugalsku je přední. Doufám, že to fanoušci pochopí," řekl Sébastien Ogier.
O Volkswagen Polo R WRC však fanoušci nepřijdou, na startu bude stát druhý vůz pilotovaný Andreasem Mikkelsenem a Mikkou Markkulou. Norsko-finské duo tak bude hájit barvy továrního týmu Volkswagen na 6,34 km dlouhé trati před 100 000 fanoušků samotné. V této soutěži nejde jen o vítězství, ale i o skoky na známých horizontech. Na nejznamějším z nich drží Armin Schwarz s Octavií WRC a má hodnotu 73,5 metru.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?