Při pohledu na startovní listinu Mexické rally bychom jen těžko hledali motivovanějšího jezdce než je Chris Atkinson. Australan právě na této soutěži získal jedny ze svých nejlepších úspěchů ve WRC. I letos by chtěl Chris dobrým výsledkem upoutat.
S Mexickou rally se pro Atkinsona pojí jen dobré vzpomínky - v letech 2006 a 2007 zajel výsledky v TOP10, v roce 2008 oslavil 2. příčku, což je společně s 2. místem z Argentíny téhož roku jeho dosavadní nejlepší výsledek. Vloni zde startoval v týmu Monster s Fordem Fiesta RS WRC. Do cíle sice pro technické problémy nedojel, alespoň však získal pro tento tým první nejrychlejší čas v rámci MS.
Letos je na startu s DS3 WRC týmu Citroën - díky tomu, že Khalid Al-Quassimi nemohl v Jižní Americe startovat. Arab se rozhodl přenechat svůj kokpit Chrisi Atkinsonovi. "Je to pro mě skvělá šance, zatím jsem neměl v plánu žádnou soutěž MS. Je skvělé být zpět a navíc s konkurenceschopným autem. Snad získám pro tým pár bodů," říká bývalý tovární jezdec Subaru.
DS3 WRC zná již z loňského léta, kdy s tímto vozem startoval ve Finsku. Před Mexikem si jej vyzkoušel na testu v Portugalsku. "Během testu sice pršelo, ale i tak mi test pomohl."
Chris vloni v Mini JCW WRC na Sardinii
V kvalifikaci zaznamenal Chris 8. nejrychlejší čas, takže bude na trať dnes vyrážet jako 6. "Po dobrých výsledcích z předešlých let, by bylo umístění v TOP5 skvělé."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?