 
            Při pohledu na startovní listinu Mexické rally bychom jen těžko hledali motivovanějšího jezdce než je Chris Atkinson. Australan právě na této soutěži získal jedny ze svých nejlepších úspěchů ve WRC. I letos by chtěl Chris dobrým výsledkem upoutat.
S Mexickou rally se pro Atkinsona pojí jen dobré vzpomínky - v letech 2006 a 2007 zajel výsledky v TOP10, v roce 2008 oslavil 2. příčku, což je společně s 2. místem z Argentíny téhož roku jeho dosavadní nejlepší výsledek. Vloni zde startoval v týmu Monster s Fordem Fiesta RS WRC. Do cíle sice pro technické problémy nedojel, alespoň však získal pro tento tým první nejrychlejší čas v rámci MS.
Letos je na startu s DS3 WRC týmu Citroën - díky tomu, že Khalid Al-Quassimi nemohl v Jižní Americe startovat. Arab se rozhodl přenechat svůj kokpit Chrisi Atkinsonovi. "Je to pro mě skvělá šance, zatím jsem neměl v plánu žádnou soutěž MS. Je skvělé být zpět a navíc s konkurenceschopným autem. Snad získám pro tým pár bodů," říká bývalý tovární jezdec Subaru.
DS3 WRC zná již z loňského léta, kdy s tímto vozem startoval ve Finsku. Před Mexikem si jej vyzkoušel na testu v Portugalsku. "Během testu sice pršelo, ale i tak mi test pomohl."
Chris vloni v Mini JCW WRC na Sardinii
V kvalifikaci zaznamenal Chris 8. nejrychlejší čas, takže bude na trať dnes vyrážet jako 6. "Po dobrých výsledcích z předešlých let, by bylo umístění v TOP5 skvělé."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?