Mladý Holanďan už nevidí další šanci u VW a rozhodl se tým opustit.
Kevin Abbring patří mezi jednoho z nejtalentovanějších pilotů rally současnosti. Tento mladý Holanďan se pohyboval rovněž tři roky v juniorském mistrovství světa, kde s Renaultem Clio R3 dokázal vybojovat čtvrté, páté a třinácté místo. Na konci roku 2011 dostal Abbring možnost startovat při Wales Rally GB se Škodou Fabia S2000 od VW a ihned při svém debutu zaujal dvanáctým místem celkově a hlavně byl nejrychlejším pilotem, jenž neřídil vůz WRC. Na rok 2012 se stal Abbring pilotem VW a odstartoval se Škodou Fabia S2000 do čtyř světových soutěží a čekal, zda bude v roce 2013 pilotvat třetí vůz Polo R WRC či nikoliv. Ovšem jak již každý ví, tak třetím oficiálním pilotem VW se stal Andreas Mikkelsen a Abbring tak ukončil smlouvu s VW, jelikož jeho budoucnost v tomto týmu byla nejistá.
"Nebylo to snadné rozhodnutí. Nadále však sním o tom, že se jednou stanu mistrem světa," říká Kevin Abbring, jenž by se rád prosadil u jiné značky. Přesto dodává: "Vidíte, že i bývalý mistr světě Petter Solberg nemůže najít místo, aby nemusel platit a pro tak mladého pilota jako jsem já a bez větších zkušeností, to není lehké."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.