Konec dobrý, všechno dobré

Hudec, Martin
Hudec, Martin, foto: www.rallyzone.cz | Krajča, Ondřej
Ondřej Krajča 12. února 2013 17:56
Sdílej:

Martin Hudec úspěšně dokončil Švédskou rally, která znamenala jeho premiérový start v mistrovství světa v rally. V celkovém hodnocení dojeli se spolujezdcem Jakubem Kotálem na 31. místě, ve WRC2 brali jeden bod za desáté místo a ve Production Cupu skončili šestí. Při premiéře posádka dovezla vůz v pořádku do cíle, což je základ na kterém se dá stavět. Dalším startem Martina Hudce v MS bude Portugalská rally.

„Jsem moc rád, že jsme se dostali do cíle našeho prvního závodu v rámci mistrovství světa,“ řekl Martin Hudec. „Zároveň jsem smutný za sobotní chybu, ale i to je rally. Hodně jsem se za celý týden naučil a hodně učení mě stále čeká. V neděli ráno jsem se nemohl dostat do správného tempa a byl jsem dost nervózní, v poledne se to ale zlomilo a zbytek zkoušek jsem si vychutnal. V Portugalsku mě čeká další velká škola a doufám, že se tam vyvaruji podobných problémů. Nový povrch bude pro mě hodně náročný. Neznám ho a proto absolvujeme před soutěží velký test, abych zbytečně první den neztrácel čas jako zde. Mou prioritou je dojíždět závody, sbírat zkušenosti a zrychlovat. Některé časy ukázaly, že jsme schopni bojovat o pódium. Taktéž věřím, že se nám letos podaří dostat na stupně vítězů v rámci produkčních vozů. Každému jezdci bych přál zažít tento výjimečný závod, tratě zde ve Švédsku jsou neskutečně krásné a velmi zábavné, nepoznal jsem dosud něco takového. Jsem moc vděčný mé rodině a celému Semerád Rally Teamu. Poděkovat chci pak hlavně Martinovi a Pepovi Semerádovým, že mi pomohli tento start zrealizovat,“ dodal Martin Hudec.

„Domů jedeme spokojeni,“ zhodnotil účinkování posádky Martin Semerád. „Samozřejmě výsledek mohl být výrazně lepší, ale to je prostě sport a na podobná zklamání si člověk musí zvyknout a hledat pozitiva. Martin během závodu výrazně zrychlil a přitom jel hlavou. Pochopil také jak důležité je testování před konkrétním závodem, kde člověk získá představu o jízdě na daném povrchu a neztrácí tak čas v prvním dnu závodu. Chtěl bych poděkovat celému týmu za dobře odvedenou práci, Martinovi s Kubou pak za pěkný a hlavně uvážlivý výkon. Již nyní se velmi těším na další závody v nejprestižnějším šampionátu,“ zmínil Martin Semerád.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.