Jarkko Nikara se vrátí do World Rally Championship, když se s Mini John Cooper Works WRC připraveným britským Prodrivem představí v Portugalsku.
Fin se představil o uplynulém víkendu ve Švédsku, ale zažil těžkou soutěž, když havaroval už na shakedownu a pak měl nehodu i v brzké fázi závodu. Do soutěže se díky pravidlu Rally 2 vrátil, ale obsadil 25. místo. Na vítěze soutěže, Sébastiena Ogiera ztratil skoro hodinu.
Prodrive dnes oznámil, že za ně 26 letý jezdec pojede i při dubnové Rally Portugal. "Určitě jsem se v průběhu soutěže zlepšil a se svoji rychlostí jsem spokojen. Auto jsem dostával více a více do ruky, když jsem před soutěží testoval pouze 70 km. Ostatní kluci zde strávili v autech více času a znají tyto zkoušky o hodně lépe než já, takže jsem se svým výkonem spokojen. Teď už se těším do Portugalska. Jel jsem tam v roce 2009 ve skupině N a je to soutěž, kterou mám rád," řekl Jarkko Nikara.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?