Atkinson nahradí v týmu Abu Dhabi Citroën Total WRT Khalida Al-Qassimiho s vozem Citroen DS3 WRC.
Chris Atkinson se představí při Mexické Rally s továrním Citroenem DS3 WRC, když nahradí v týmu Abu Dhabi Citroën Total WRT Khalida Al-Qassimiho. Tu zprávu potvrdil i šéf týmu Yves Matton s tím, že Atkinsona bude navigovat Stéphane Prévot. Sám Chris Atkinson je trochu překpavený, že bude v Mexiku startovat. "Byl jsem trochu překvapený. Vůbec jsem to nečekal, ale je málo pilotů na špičkové úrovni, kteří by mohli být povoláni."
Atkinson startoval s Citroenem DS3 WRC už v loňském roce při Finské Rally, kde měl problémy a soutěž dokončil až v hluboko v poli poražených. "Citroen bude vědět, co má od nás čekat, jelikož jsme s nimi startovali. Tentokrát ale budeme mít k dispozici tovární podporu a to je pěkné," říká Chris Atkinson a dodává ke svým letošním plánům: "Doufám, že se zúčastním pár dalších soutěží. Chci také startovat na Australské Rally. Zatím jsme toho ale moc nevyřešili, avšak ještě pár měsíců zbývá, tak uvidíme."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?