Americký showman Ken Block by se rád představil na třech soutěžích světového šampionátu a to opět s Fordem Fiesta RS WRC.
Ken Block se v současné době pravděpodobně největším automobilových showmanem a to hlavně díky jeho projektu Gymkhana, která má obrovský úspěch po celém světě. Avšak nelze opomenout ani jeho kariéru v rally, když v roce 2011 absolvoval dokonce devět soutěží mistrovství světa za volantem Fordu Fiesta RS WRC. V loňském roce se program Blocka výrazně zkrátil a fanoušci ho mohli vidět pouze v Mexiku, na Novém Zélandu a ve Finsku. Přičemž v Mexiku a na Novém Zélandu dokázal vybojovat dvě devátá místa.
Program Kena Blocka na letošní rok je opět velmi nabitý. V mistrovství světa v rally to budou ovšem pouze tři soutěže a to Finská Rally, Australská Rally a Mexická Rally. Block se chce především soustředit na mistrovství Ameriky v rally a taktéž na autocrossové mistrovství. "Myslím, že je skvělé, že můžu opět pokračovat ve světovém šampionátu. Je skvělé, že tam budu moci být, i když jen s malým programem a nebudu moci tolik otestovat auto před každou soutěží," říká Ken Block.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.