Pomalu už se blíží premiéra Bryana Bouffiera v soutěži MS se speciálem kategorie WRC. Pro Rally Monte Carlo by si přál těžké podmínky.
Bryan Bouffier se na lednové Rally Monte Carlo poprvé sveze se Citroënem DS3 WRC. A co Francouz před svým debutem říká? "Konkurence je ve WRC velká. Rád bych dojel v TOP5, podium by samozřejmě bylo mým snem."
V rámci přípravy má v příštích dnech naplánovaný test. "Doufám, že test bude za sucha. Nové auto se člověk může nejlépe naučit, když jede na limitu. Kdyby to bylo naopak a já testoval na sněhu a pak byla soutěž suchá, tak by to nebylo dobré." Pro samotnou soutěž by ale chtěl těžké podmínky: "Nejlepší by byl sníh, i když by byli jezdci ze Skandinávie asi rychlí. Ale měnící se podmínky by také byly OK. Na Monte musíte umět na všem."
Bryan se svým lehce pošramoceným Peugeotem v roce 2010 ve Zlíně
Bryanovi by mohlo hrát do karet, že startoval na Rally Monte Carlo v posledních dvou letech. V roce 2011, to se závod ještě jel v rámci Intercontinental Rally Challenge, vyhrál a vloni v rámci SWRC obsadil druhou příčku. A uvidíme letos ještě Bouffiera v dalších závodech WRC? "Tento start financuji za pomoci privátních sponzorů. Až poté budu mít pauzu, tedy pokud někdo neobjeví můj talent."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?