Pomalu už se blíží premiéra Bryana Bouffiera v soutěži MS se speciálem kategorie WRC. Pro Rally Monte Carlo by si přál těžké podmínky.
Bryan Bouffier se na lednové Rally Monte Carlo poprvé sveze se Citroënem DS3 WRC. A co Francouz před svým debutem říká? "Konkurence je ve WRC velká. Rád bych dojel v TOP5, podium by samozřejmě bylo mým snem."
V rámci přípravy má v příštích dnech naplánovaný test. "Doufám, že test bude za sucha. Nové auto se člověk může nejlépe naučit, když jede na limitu. Kdyby to bylo naopak a já testoval na sněhu a pak byla soutěž suchá, tak by to nebylo dobré." Pro samotnou soutěž by ale chtěl těžké podmínky: "Nejlepší by byl sníh, i když by byli jezdci ze Skandinávie asi rychlí. Ale měnící se podmínky by také byly OK. Na Monte musíte umět na všem."
Bryan se svým lehce pošramoceným Peugeotem v roce 2010 ve Zlíně
Bryanovi by mohlo hrát do karet, že startoval na Rally Monte Carlo v posledních dvou letech. V roce 2011, to se závod ještě jel v rámci Intercontinental Rally Challenge, vyhrál a vloni v rámci SWRC obsadil druhou příčku. A uvidíme letos ještě Bouffiera v dalších závodech WRC? "Tento start financuji za pomoci privátních sponzorů. Až poté budu mít pauzu, tedy pokud někdo neobjeví můj talent."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?