Šestý muž letošního šampionátu produkčních vozů se i v příštím roce představí mezi světovou elitou.
Konec roku se blíží a některé posádky už mají o svém programu na příští rok jasno. Jedním z nich je i Peruánec Nicolas Fuchs, jenž se v letošním roce zúčastnil šampionátu PWRC, kde obsadil šesté místo. Fuchs v letošním roce za volantem Imprezy WRX STi dokázal v rámci PWRC zvítězit na Sardínii a druhý skončil v Mexicu a v Argentině. Příští rok se Fuchs představí v mistrovství světa v rámci šampionátu WRC-2, kde usedne do vozu Mitsubishi Lancer Evo X a spolujezdce mu bude dělat Fernando Mussano.
Program pro Fuchse s Mussanem začíná ve Švédsku a následuje Mexico, Portugalsko, Argentina, Sardínie, Řecko, Katalánsko a Wales. To ovšem není vše. Fuchs se rovněž zúčastní sedmi soutěží v mistrovství Argentiny s vozem kategorie Maxi Rally.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?