Šestý muž letošního šampionátu produkčních vozů se i v příštím roce představí mezi světovou elitou.
Konec roku se blíží a některé posádky už mají o svém programu na příští rok jasno. Jedním z nich je i Peruánec Nicolas Fuchs, jenž se v letošním roce zúčastnil šampionátu PWRC, kde obsadil šesté místo. Fuchs v letošním roce za volantem Imprezy WRX STi dokázal v rámci PWRC zvítězit na Sardínii a druhý skončil v Mexicu a v Argentině. Příští rok se Fuchs představí v mistrovství světa v rámci šampionátu WRC-2, kde usedne do vozu Mitsubishi Lancer Evo X a spolujezdce mu bude dělat Fernando Mussano.
Program pro Fuchse s Mussanem začíná ve Švédsku a následuje Mexico, Portugalsko, Argentina, Sardínie, Řecko, Katalánsko a Wales. To ovšem není vše. Fuchs se rovněž zúčastní sedmi soutěží v mistrovství Argentiny s vozem kategorie Maxi Rally.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.