Bryan Bouffier, který se má s Peugeotem 207 S2000 představit na Jänner-Rally, by se měl o dva týdny později představit s Citroënem DS3 WRC na prvním podniku MS sezony 2013.
Francouz měl dostat možnost zúčstnit se Rally Monte Carlo s Citroënem DS3 WRC připraveným týmem PH Sport. Před dvěma lety Bryan tuto klasiku dokonce vyhrál, tehdy jel s Peugeotem 207 S2000. Jeho doposud jedinou zkušenost s vozem kategorie World Rally Car získal v roce 2010, kdy se zúčastnil polského Rajdu Barbórka s Peugeotem 307 WRC.
34letý jezdec je považován za jednoho z nejrychlejších francouských jezdců. Možnost poměřit své síly se světovou elitou však doposud nedostal. Po třech letech strávených v Polsku se vrátil do své vlasti a v roce 2010 získal titul. Před startem na Monte má však Bryan v plánu ještě Jänner Rally a minulý týden testoval nový Peugeot 208 R5.
Bryan v rámci IRC na Rally Acores 2011
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?