Prodrive lituje odchodu Sorda

Sordo, Dani	 - Del Barrio, Carlos
Sordo, Dani - Del Barrio, Carlos, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 16. listopadu 2012 01:43
Sdílej:

Šéf Prodrivu, Dave Wilcock, v tomto článku zdůrazňuje, jak moc důležitý Dani Sordo pro Mini byl. Na závěr ale vyjádřil určité pochopení pro jeho rozhodnutí.

Poté, co Citroën oznámil návrat Daniho Sorda do týmu, je momentálně Mini, respektive Prodrive, bez top jezdce. Šéf týmu, Dave Wilcock, sice lituje ztrátu svého jezdce, zároveň však chápe důvody pro změnu. Prodrive totiž před letošní sezonou přišel o tovární podporu a nemohl tak absolvovat všechny soutěže.

"Dani je jedním z nejlepších jezdců ve WRC a po jeho parádním výkonu minulý týden ve Španělsku mě moc nepřekvapilo, že si jej Citroën vybral," říká Wilcock. Po problémech s motorem zkraje 2. etapy zajel Dani ve zbytku soutěže 6 nejrychlejších časů. "Užívali jsme si společnou spolupráci v předešlých dvou letech. Jeho zkušenosti byly při vývoji vozu velmi užitečné."

Dave dodává, že Dani byl skvělý i za "kulisou", s ostatními členy týmu vycházel velmi dobře a také rád spolupracoval s týmovými kolegy: "I když jsme před sebou měli hodně tvrdé práce, Dani byl vždy pozitivní a zůstávál loajální vůči týmu. Mrzí mě, že se nám nepodařílo dosáhnout na společné vítězství."

"Jsem si naprosto jistý, že svého prvního vítězství v MS chtěl dosáhnout právě s Mini. Zároveň vím, že kdybychom mu byli schopni zajistit plnohodnotný program pro sezonu 2013, tak by u nás zůstal. Musíme jako tým pokračovat, najít vhodnout jezdeckou dvojici pro příští rok a také vylepšit náš vůz, abychom dosáhli našeho cíle - prvního vítězství s Mini ve WRC," zakončil šéf Prodrivu.

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.