Šéf Prodrivu, Dave Wilcock, v tomto článku zdůrazňuje, jak moc důležitý Dani Sordo pro Mini byl. Na závěr ale vyjádřil určité pochopení pro jeho rozhodnutí.
Poté, co Citroën oznámil návrat Daniho Sorda do týmu, je momentálně Mini, respektive Prodrive, bez top jezdce. Šéf týmu, Dave Wilcock, sice lituje ztrátu svého jezdce, zároveň však chápe důvody pro změnu. Prodrive totiž před letošní sezonou přišel o tovární podporu a nemohl tak absolvovat všechny soutěže.
"Dani je jedním z nejlepších jezdců ve WRC a po jeho parádním výkonu minulý týden ve Španělsku mě moc nepřekvapilo, že si jej Citroën vybral," říká Wilcock. Po problémech s motorem zkraje 2. etapy zajel Dani ve zbytku soutěže 6 nejrychlejších časů. "Užívali jsme si společnou spolupráci v předešlých dvou letech. Jeho zkušenosti byly při vývoji vozu velmi užitečné."
Dave dodává, že Dani byl skvělý i za "kulisou", s ostatními členy týmu vycházel velmi dobře a také rád spolupracoval s týmovými kolegy: "I když jsme před sebou měli hodně tvrdé práce, Dani byl vždy pozitivní a zůstávál loajální vůči týmu. Mrzí mě, že se nám nepodařílo dosáhnout na společné vítězství."
"Jsem si naprosto jistý, že svého prvního vítězství v MS chtěl dosáhnout právě s Mini. Zároveň vím, že kdybychom mu byli schopni zajistit plnohodnotný program pro sezonu 2013, tak by u nás zůstal. Musíme jako tým pokračovat, najít vhodnout jezdeckou dvojici pro příští rok a také vylepšit náš vůz, abychom dosáhli našeho cíle - prvního vítězství s Mini ve WRC," zakončil šéf Prodrivu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?