Petter Solberg, tovární jezdec Fordu, nakonec soutěž ve Walesu dokončil pouze 0,9s za vedoucím mužem tabulky jezdců, Sébastienem Loebem. Na 2. místě byl naposledy v době, kdy do cíle zbývaly 2 RZ.
Petter Solberg připustil, že nechtěl v závěru soutěže riskovat až příliš a jet za hranou, což by mohlo skončit nehodou, a radši se soustředil na zisk svého prvního podia od Rally New Zealand.
"Mohl jsem jet rychleji, ale nechtěl jsem jet jako blázen, protože dvě posádky na podium je pro Ford velmi důležitý výsledek. To bylo důležitější než riskovat ztrátu celé soutěže. Odpoledne, když jsme odjížděli ze servisu, tak sem byl připraven zatlačit ještě více, ale nechtěl jsem moc riskovat. Víte, to jsem udělal v Řecku, a nebylo poté zrovna nejpříjemnější potkat Malcolma Wilsona. Nebylo to nic příjemného," líčí norský soutěžák.
I přesto, že nakonec Nor dojel třetí, tak si dle svých slov souboj s Loebem, který po něm od roku 2004 získal všechny tituly, užíval. "Bylo velmi vzrušující být zapojen do tak těsného souboje. Před závěrečnou zkouškou to bylo tak napjaté, že ani Seb ani já jsme se nemohli podívat na sebe navzájem. Byla to masivní bitva. Na předposlední zkoušce pršelo, ale mě se podařilo udržet souboj otevřený až do poslední zkoušky. Dostal jsem se na první místo, ale pak jsem udělal menší chybu, když jsem trefil břeh. Pak jsem se znovu vrátil, ale nestačilo to."
To Malcolm Wilson byl s výkonem svého svěřence velmi spokojen. "Petter svedl fantastickou bitvu o druhé místo a ačkoliv ji prohrál, tak může být se svým výkonem spokojen."
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?