Petter Solberg, tovární jezdec Fordu, nakonec soutěž ve Walesu dokončil pouze 0,9s za vedoucím mužem tabulky jezdců, Sébastienem Loebem. Na 2. místě byl naposledy v době, kdy do cíle zbývaly 2 RZ.
Petter Solberg připustil, že nechtěl v závěru soutěže riskovat až příliš a jet za hranou, což by mohlo skončit nehodou, a radši se soustředil na zisk svého prvního podia od Rally New Zealand.
"Mohl jsem jet rychleji, ale nechtěl jsem jet jako blázen, protože dvě posádky na podium je pro Ford velmi důležitý výsledek. To bylo důležitější než riskovat ztrátu celé soutěže. Odpoledne, když jsme odjížděli ze servisu, tak sem byl připraven zatlačit ještě více, ale nechtěl jsem moc riskovat. Víte, to jsem udělal v Řecku, a nebylo poté zrovna nejpříjemnější potkat Malcolma Wilsona. Nebylo to nic příjemného," líčí norský soutěžák.
I přesto, že nakonec Nor dojel třetí, tak si dle svých slov souboj s Loebem, který po něm od roku 2004 získal všechny tituly, užíval. "Bylo velmi vzrušující být zapojen do tak těsného souboje. Před závěrečnou zkouškou to bylo tak napjaté, že ani Seb ani já jsme se nemohli podívat na sebe navzájem. Byla to masivní bitva. Na předposlední zkoušce pršelo, ale mě se podařilo udržet souboj otevřený až do poslední zkoušky. Dostal jsem se na první místo, ale pak jsem udělal menší chybu, když jsem trefil břeh. Pak jsem se znovu vrátil, ale nestačilo to."
To Malcolm Wilson byl s výkonem svého svěřence velmi spokojen. "Petter svedl fantastickou bitvu o druhé místo a ačkoliv ji prohrál, tak může být se svým výkonem spokojen."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?