Petter Solberg, tovární jezdec Fordu, nakonec soutěž ve Walesu dokončil pouze 0,9s za vedoucím mužem tabulky jezdců, Sébastienem Loebem. Na 2. místě byl naposledy v době, kdy do cíle zbývaly 2 RZ.
Petter Solberg připustil, že nechtěl v závěru soutěže riskovat až příliš a jet za hranou, což by mohlo skončit nehodou, a radši se soustředil na zisk svého prvního podia od Rally New Zealand.
"Mohl jsem jet rychleji, ale nechtěl jsem jet jako blázen, protože dvě posádky na podium je pro Ford velmi důležitý výsledek. To bylo důležitější než riskovat ztrátu celé soutěže. Odpoledne, když jsme odjížděli ze servisu, tak sem byl připraven zatlačit ještě více, ale nechtěl jsem moc riskovat. Víte, to jsem udělal v Řecku, a nebylo poté zrovna nejpříjemnější potkat Malcolma Wilsona. Nebylo to nic příjemného," líčí norský soutěžák.
I přesto, že nakonec Nor dojel třetí, tak si dle svých slov souboj s Loebem, který po něm od roku 2004 získal všechny tituly, užíval. "Bylo velmi vzrušující být zapojen do tak těsného souboje. Před závěrečnou zkouškou to bylo tak napjaté, že ani Seb ani já jsme se nemohli podívat na sebe navzájem. Byla to masivní bitva. Na předposlední zkoušce pršelo, ale mě se podařilo udržet souboj otevřený až do poslední zkoušky. Dostal jsem se na první místo, ale pak jsem udělal menší chybu, když jsem trefil břeh. Pak jsem se znovu vrátil, ale nestačilo to."
To Malcolm Wilson byl s výkonem svého svěřence velmi spokojen. "Petter svedl fantastickou bitvu o druhé místo a ačkoliv ji prohrál, tak může být se svým výkonem spokojen."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?