Následující díl šampionátu WRC se bude konat na asfaltových tratích ve Francii v Alsasku. Na zpevněný povrch se chtějí všichni co nejlépe připravit, a tak se můžeme těšit na souboj Madse Ostberga s Fordem a Mikka Hirvonena s Citroënem na Rallye Vosgien, která se koná dva týdny před startem soutěže.
Na Madse Ostberga a Mikko Hirovnena nečeká po Rally Wales GB žádná pauza, za pouhý týden totiž budou startovat na regionální soutěži ve Francii (21. - 22. září). Tratě zdejší Rallye Vosgien jsou totiž velmi podobné těm, které na jezdce čekají během další soutěže kalendáře - Rally de France.
Oba Skandinávci doplní na startu Pontuse Tidemanda, který je momentálně ve WRC Academi na 5. místě. Švéd chce na této soutěži také zlepšit svoje dovednosti na asfaltu. Již dříve využili Rallye Vosgien například Sébastien Ogier a Kimi Räikkönen jako test před soutěží MS.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?