Petter Solberg uznává, že odstoupení z 2. příčky dnes ráno byla jeho chyba. Nor přitom až do nehody udivoval svými časy s Fiestou RS WRC na asfaltu. Na RZ Panzerplatte však narazil pravým zadním kolem na kámen a ulomil zavěšení na svém voze.
"Byla to moje chyba, ztratil jsem zadek auta v jedné dlouhé levé zatáčce. Nebyl jsem schopný smyk zvládnout. Bohužel jsme trefili kámen. Poničení pravého zadního kola bylo naneštěstí tak veliké, že nebylo možné pokračovat. Až do nehody jsem myslel, že sice jedu na hraně, ale nejdu do rizika a vše mám pod kontrolou. Jsem smutný, protože naše rychlost byla skvělá a až do té doby jsem neudělal žádnou chybu," smutní Petter Solberg.
"Je velmi těžké to akceptovat, navíc když víte, že jste schopni bojovat o vítězství. Fakt, že jsme dokázali bojovat proti Sébastienovi na jeho oblíbeném povrchu, ukazuje, jak konkurenceschopné auto je. Teď už máme v boji jen Jariho-Mattiho," říká ne zrovna šťastný šéf M-Sportu, Malcolm Wilson. Petter by se měl zítra v rámci regule Rally 2 v soutěži znovu objevit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.