Petter Solberg uznává, že odstoupení z 2. příčky dnes ráno byla jeho chyba. Nor přitom až do nehody udivoval svými časy s Fiestou RS WRC na asfaltu. Na RZ Panzerplatte však narazil pravým zadním kolem na kámen a ulomil zavěšení na svém voze.
"Byla to moje chyba, ztratil jsem zadek auta v jedné dlouhé levé zatáčce. Nebyl jsem schopný smyk zvládnout. Bohužel jsme trefili kámen. Poničení pravého zadního kola bylo naneštěstí tak veliké, že nebylo možné pokračovat. Až do nehody jsem myslel, že sice jedu na hraně, ale nejdu do rizika a vše mám pod kontrolou. Jsem smutný, protože naše rychlost byla skvělá a až do té doby jsem neudělal žádnou chybu," smutní Petter Solberg.
"Je velmi těžké to akceptovat, navíc když víte, že jste schopni bojovat o vítězství. Fakt, že jsme dokázali bojovat proti Sébastienovi na jeho oblíbeném povrchu, ukazuje, jak konkurenceschopné auto je. Teď už máme v boji jen Jariho-Mattiho," říká ne zrovna šťastný šéf M-Sportu, Malcolm Wilson. Petter by se měl zítra v rámci regule Rally 2 v soutěži znovu objevit.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.