Chrise Atkinsona čeká po dnešním oznámení o výměně Arminda Arauja všech 5 zbývajících soutěží WRC.
"Chris je opravdu TOP jezdec. Je pořád moc rychlý a má spoustu zkušeností. Bude naším jezdcem číslo jedna, navíc jej bude navigovat velmi zkušený spolujezdec, Stéphane Prévot. Je to skvělá dvojice do našeho vozu, když si vzpomenu, jak fanoušci podporovali celý rok MINI Portugal, tak teď se mají opravdu na co těšit," říká šéf týmu De Pianto.
Chris Atkinson se tak stává po Danim Sordovi teprve druhým jezdcem, který okusí všechny tři současné vozy WRC. A také pouze Sordo měl zatím jako jediný možnost jezdit s MINI aktuální specifikace, tu dostává i Australan.
"Chris bude sice v MINI sedět poprvé až tento víkend, ale my věříme, že on je tím jezdcem, který si dokáže rychle zvyknout na jakýkoliv vůz. Všichni už se moc těšíme na vzájemnou spolupráci s oběma členy posádky. Myslím, že v Německu nás může čekat překvapení."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?